Maandopdracht foto april-mei: Trekvogels!

Gestart door Vincent Hart, april 18, 2010, 22:55:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Folkert Jan

Je kunt overal in het land wel kievit, tureluur, wulp, regenwulp, grutto en scholekster vinden.

dus vanaf morgen het veld in met je camera en maak me blij met mijn favo soortgroep!!!  :duim:
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

firecrest

Citaat van: rnbflavour op mei 31, 2010, 09:43:19 AM


dus vanaf morgen het veld in met je camera en maak me blij met mijn favo soortgroep!!!  :duim:
De datum is vanaf 16 juni;-).

Vincent Hart

Nee hoor, gewoon morgen. Dat 16 juni was een slordige copy-paste actie van mij, kennelijk had jij de opdracht alweer gelezen voordat ik dat gecorrigeerd had.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jeroen Nagtegaal

Citaat van: rnbflavour op mei 31, 2010, 09:43:19 AM
Je kunt overal in het land wel kievit, tureluur, wulp, regenwulp, grutto en scholekster vinden.

dus vanaf morgen het veld in met je camera en maak me blij met mijn favo soortgroep!!!  :duim:
Nou... Regenwulp en Tureluur zie ik toch maar erg weinig in Limburg en Grutto en Wulp broed maar zeer lokaal...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Folkert Jan

ag jullie hadden een breedbekstrandloper en amerikaanse goudplevier dus  :P
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

firecrest

Citaat van: vincenthart op mei 31, 2010, 11:14:42 AM
Nee hoor, gewoon morgen. Dat 16 juni was een slordige copy-paste actie van mij, kennelijk had jij de opdracht alweer gelezen voordat ik dat gecorrigeerd had.
:'(  Heb ik net wat mooie steltloperfoto's van voor deze datum :'(  Ik vond 16 juni een betere datum :)

Rickschonewille


Vincent Hart

Niet weer een witstaartkievit op 16 juni hoor, doe maar een spannende roofvogel dan ofzo ... ;)

Maar weer even serieus: 1 juni is ruim twee weken eerder, dus veel meer tijd om een goeie foto te maken. Toch?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

firecrest

Citaat van: vincenthart op mei 31, 2010, 23:57:28 PM
Niet weer een witstaartkievit op 16 juni hoor, doe maar een spannende roofvogel dan ofzo ... ;)

Maar weer even serieus: 1 juni is ruim twee weken eerder, dus veel meer tijd om een goeie foto te maken. Toch?
Ik snap m al, ik had mei en juni door elkaar gehaald :P . Ik dacht dat de vorige opdracht op 16 mei was gestopt, dus vanaf 16 mei weer verder met de nieuwe opdracht ;)

Vincent Hart

Mooi, dan snap ik het allemaal ook weer  ;D Maar met het nieuwe systeem kunnen we volgens mij gewoon de maanden laten lopen van begin t/m eind  :duim:
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers