Test- en Verkoopadressen van Kijkers en Telescopen

Gestart door Jeroen Nagtegaal, april 15, 2010, 15:05:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

jeroenroelofsen

www.knivesandtools.nl
Knivesandtools, Kostverloren 41-B (ingang aan de Hogekampweg), 7316 MN Apeldoorn
Met vriendelijke groet
Jeroen Roelofsen
Mijn waarnemingen
Mijn website
Recente blog; Zuidpier IJmuiden
Nieuwe vogel soorten; Zeekoet, Kleine Rietgans, Strandleeuwerik, Waterral, Witgatje   (185 totaal)

riona

Wij hebben onze Swarovski verrekijker in Maarsen gekocht en bij deze zaak krijg je een tegoedbon van 25% van de aanschafprijs van de kijker en dat is alleen te besteden aan andere  spullen en niet aan de kijker en wij kochten van die tegoedbon  2 paar wandelschoen een muts en twee paar sokken te waarde van €432 , dus we hoefde alleen de kijker te betalen.

jva

Ik mis hier de Akster in Zundert (NBr.), onderdeel van het vogelrevalidatiecentrum aldaar: http://www.de-akster.nl

Ben er meerdere malen geweest (alleen op zaterdagen of op afspraak geopend), maar dat was voor andere zaken dan optiek. Iemand hier ervaring mee (prijzen, service e.d.)?
Jelle

Wesselink

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op april 15, 2010, 15:05:59 PM

Drenthe

Nog geen adressen bekend


VerrekijkerShop in Beilen (Drenthe)
Meer op voorraad dan verwacht. Swarovski, Zeiss, Vortex, Steiner, etc.
Alles kun je even buiten testen en vergelijken.

Adres is:Brinkstraat 14, 9411 KM Beilen
Site: verrekijkershop.nl
Telefoonnummer: 0593 582 524

Jeroen Nagtegaal

Als ik hun website bekijk lijken ze alle activiteiten te stoppen. Wat zijn jou ervaringen ermee?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Wesselink

Naar mijn idee blijven ze gewoon open.
Ze lijken nog vrij actief te zijn op Google, toch?
Waar op hun website kom je dit tegen?

Jeroen Nagtegaal

Zoals op hun website staat hebben ze veel zaken afgestoten en met Googlen blijkt het bedrijf veel verschillende namen en webshops gehad te hebben.
De naam Verrekijkershop is ook heel anders dan de naam van de fysieke winkel.

Zoals ook al in het persoonlijke bericht aangegeven blijft voor mij onduidelijk wat jou relatie is met deze zaak. Ben je eigenaar, bevriend of gewoon klant?
Je bent als nieuwe gebruiker actief op het forum en al je activiteit gaat over verrekijkershop.nl.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Wesselink

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op december 29, 2018, 15:35:54 PM
Zoals op hun website staat hebben ze veel zaken afgestoten en met Googlen blijkt het bedrijf veel verschillende namen en webshops gehad te hebben.
De naam Verrekijkershop is ook heel anders dan de naam van de fysieke winkel.

Zoals ook al in het persoonlijke bericht aangegeven blijft voor mij onduidelijk wat jou relatie is met deze zaak. Ben je eigenaar, bevriend of gewoon klant?
Je bent als nieuwe gebruiker actief op het forum en al je activiteit gaat over verrekijkershop.nl.

Nou bevriend... Ik ken de dochter van de 'nieuwe' eigenaresse.
Zij heeft het overgenomen van haar ouders dacht ik.
Maar ik snap niet wat u bedoelt met zaken afgestoten. Naar mijn idee zijn ze juist aan het uitbreiden.

Wesselink

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op april 15, 2010, 15:05:59 PM

Roskam Optics
Bachstraat 39
2324 GK Leiden
071-5766231
E-mail



Zij lijken wel gesloten te zijn.
Op Google staat ook vermeld dat ze permanent gesloten zijn.

Wesselink

Heb het even gevraagd aan haar.
Marloesfotografie is nu het hoofdbedrijf, maar de Verrekijkershop en dewinkel.nl heeft ze overgenomen.
Deze namen blijft ze houden.

OlivierO

Citaat van: OlivierO op mei 12, 2014, 22:41:18 PM
Citaat van: Jeroen Nagtegaal op mei 12, 2014, 21:50:07 PM
Citaat van: OlivierO op mei 12, 2014, 21:44:07 PM
Citaat van: Jeroen Nagtegaal op mei 12, 2014, 20:54:56 PM
Hes staat erbij. België houdt ik er maar buiten... Ergens moet een grens getrokken worden.

Enig idee hoeveel van de forumgebruikers er hier in België woont?
Nee. Maar er is toch ook een .Be forum?

Mooie redenering ... Echt, mooi.

Edit: Ik snap het echt niet, Jeroen. Hier zitten meer Belgen dat je denkt, en zoals ik al zei is het vlak bij de grens.

Overigens is het op het .be forum veel stiller als hier. Ik kom hier niet voor niks zo vaak ...  :blink:


Er is ondertussen geen .be forum meer. Graag dus ook Belgische adressen opnemen.  ;)
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

M. Hoogteijling

Nog 1 in Overijssel: Kijk Uit verrekijkers, Oude Vismarkt 18 in Zwolle. Echte winkel met uitgebreid assortiment.
Met vriendelijke groet
Marijn Hoogteijling

Lisette

Friesland:

Foto-Groep Leeuwarden
Voorstreek 74
8911 JT Leeuwarden

Ik heb er een week geleden een kijker gekocht, ik mocht met de kijker buiten op de stoep rondkijken in de straat. Het is best een lange straat, waardoor je de kijker kunt testen over een lange afstand.

Lowieke

Jeroen.

M. Hoogteijling

Nog 1 in Overijssel met flink assortiment en waar je fysiek kan  testen, met uitstekende service:
Kijk Uit Verrekijker
Oude Vismarkt 18
Zwolle
Met vriendelijke groet
Marijn Hoogteijling

jva

#45
Nederland
https://www.swarovskioptik.com/nl/en/birding/dealer-locator

Belgie
https://www.swarovskioptik.com/be/en/birding/dealer-locator

Zijn niet exclusieve Swarovski dealers, zullen ook vele andere (bekende) merken verkopen. Ik mag aannemen dat je er ook kan testen. Service kan onderling afwijken.. ;D
Jelle

Ren-Stimpy

Knives and Tools in Apeldoorn? Alleen voor eigen merk kijkers die overigens qua prijs-kwaliteit steevast goed uit de bus komen.

Lisette

https://fotokarin.nl/product-categorie/telescopen/

Ik vond deze ook nog voor Friesland, Foto Karin in Kollum, die hebben scopen en kijkers in hun webwinkel staan. Zelf nooit geweest maar kwam ik tegen toen ik zelf op zoek ging.

Kan iemand de lijst aan het begin van dit topic misschien aanpassen? Ik heb eerder ook een winkel in Friesland hier genoteerd, maar er staat aan het begin dat er in Friesland niks te koop is, beetje jammer...

Datura

Citaat van: Lisette op januari 19, 2022, 16:32:31 PM
https://fotokarin.nl/product-categorie/telescopen/

Ik vond deze ook nog voor Friesland, Foto Karin in Kollum, die hebben scopen en kijkers in hun webwinkel staan. Zelf nooit geweest maar kwam ik tegen toen ik zelf op zoek ging.

Kan iemand de lijst aan het begin van dit topic misschien aanpassen? Ik heb eerder ook een winkel in Friesland hier genoteerd, maar er staat aan het begin dat er in Friesland niks te koop is, beetje jammer...

Je eerste winkel toegevoegd (kwam hier toevallig langs, en ik bleek rechten te hebben om de eerste post aan te kunnen passen :). Deze laatste heb ik niet toegevoegd aan het eerste bericht, lijkt me fijn als iig iemand er zelf geweest is en goede ervaringen ermee heeft.
Natuurlijke groeten van
Kim Lotterman

Crossbill guides

OlivierO

Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 13:37:29 PM
Citaat van: OlivierO op mei 12, 2014, 22:41:18 PM
Citaat van: Jeroen Nagtegaal op mei 12, 2014, 21:50:07 PM
Citaat van: OlivierO op mei 12, 2014, 21:44:07 PM
Citaat van: Jeroen Nagtegaal op mei 12, 2014, 20:54:56 PMHes staat erbij. België houdt ik er maar buiten... Ergens moet een grens getrokken worden.

Enig idee hoeveel van de forumgebruikers er hier in België woont?
Nee. Maar er is toch ook een .Be forum?

Mooie redenering ... Echt, mooi.

Edit: Ik snap het echt niet, Jeroen. Hier zitten meer Belgen dat je denkt, en zoals ik al zei is het vlak bij de grens.

Overigens is het op het .be forum veel stiller als hier. Ik kom hier niet voor niks zo vaak ...  :blink:


Er is ondertussen geen .be forum meer. Graag dus ook Belgische adressen opnemen.  ;)

Dat is een (niet te begrijpen) nee dan?
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

fam. de Lange

#50
Deze wordt niet meer up to date gehouden zeker. Het is juist zo'n nuttige post. Ik zie bijvoorbeeld dat cameraland in Alkmaar wel staat als toegevoegd maar komt niet in overzicht voor