Hoofdmenu

Dazer II

Gestart door Corryabbink, april 05, 2010, 23:52:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Corryabbink

Wie heeft er ervaring opgedaan met een Dazer en hoe effectief is dat apparaatje in het op afstand houden van honden?
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Jeroen Nagtegaal

Ben zeer benieuwd! Voor mensen die het niet kennen. zie http://www.dazer.nl/
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com


andre.schulten

met veel donderende ''o'' erin

Corryabbink

Citaat van: a.schulten op april 06, 2010, 20:23:41 PM
dag corry,

de meningen zijn verdeeld, zie: http://wf.guruburu.com/phpbb/viewtopic.php?f=21&t=2624&sid=2a737e4c7309a1be7ce6c86c1fe2b027

ik blaf meestal terug..

Aangezien ik niet goed blaffen kan en alleen in het veld loop of fiets...........lijkt het me wel wat. Beter iets dan niets.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

vuurvlinder

Corry,

om welke reden wil je zo'n ding aanschaffen?
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Corryabbink

Citaat van: vuurvlinder op april 06, 2010, 23:02:26 PM
Corry,

om welke reden wil je zo'n ding aanschaffen?
Wat dacht je :D
Ik woon buitenaf en heb bij het fietsen en veldwerk nogal eens last van honden...........
Aangezien ik meest alleen op pad ga voel ik me niet zo lekker met al die honden die los lopen. Ook al is er een baasje in de buurt. Sommige mensen weigeren de hond terug te roepen en ik ben doodsbenauwd wanneer er zo'n grote Herder, Dobberman of nog erger op me afkomt. Het beperkt me in mijn vrijheid.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

diertjesvriend

ik klom vroeger altijd in bomen als er een hond aankwam.
houd nu nog bomen in de gaten, of ik er eventueel in kan klimmen. (in case of..)
zo'n apparaatje, is dat niet schadelijk voor een hond, in de zin van dat die ervan in de war kan raken en de eigenaar daar boos om kan worden?
soms kan je nog beter een boze hond tegenover je hebben dan een boze eigenaar ervan ;)
het zou op zich wel veilig zijn zoiets, zou het voor andere dieren ook vervelend zijn, zou een pony bijvoorbeeld  :angel: het ook horen?
want mens+pony icm boze hond is ook niet grappig namelijk.

andre.schulten

al eens aan naaldhakken gedacht???