Citaat van: Oenanthe op februari 18, 2019, 11:27:43 amIk heb de eerste of tweede monniksgier voor Senegal gezien. Maar ik zal de laatste zijn om te beweren dat er voor mij nooit een monniksgier in Senegal is neergestreken.Wanneer en waar heb je die gezien? (Dat moet dan in 1987 of in 2005 geweest zijn).
Ik heb de eerste of tweede monniksgier voor Senegal gezien. Maar ik zal de laatste zijn om te beweren dat er voor mij nooit een monniksgier in Senegal is neergestreken.
Citaat van: Bart van Hoogstraten op februari 19, 2019, 08:04:21 amCitaat van: Oenanthe op februari 18, 2019, 11:27:43 amIk heb de eerste of tweede monniksgier voor Senegal gezien. Maar ik zal de laatste zijn om te beweren dat er voor mij nooit een monniksgier in Senegal is neergestreken.Wanneer en waar heb je die gezien? (Dat moet dan in 1987 of in 2005 geweest zijn).Dat was in maart 2005 Bart. Ik moet even nakijken waar dat precies was want dat is ongetwijfeld vastgelegd.
Een mogelijke Nazca Booby werd op 6 maart gefotografeerd ten zuiden van Kagoshima, Okinawa in Japan. Indien aanvaard betreft dit niet alleen de eerste waarneming voor Japan maar voor heel Azië.
Citaat van: canoorlander op maart 12, 2019, 07:55:57 amEen mogelijke Nazca Booby werd op 6 maart gefotografeerd ten zuiden van Kagoshima, Okinawa in Japan. Indien aanvaard betreft dit niet alleen de eerste waarneming voor Japan maar voor heel Azië.Bron?