Hoofdmenu

Activiteiten NVL

Gestart door Gert Veurink, maart 14, 2010, 12:25:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Veurink

Besten,

Ik vond de sfeer gisteren heel bruisend met veel goede ideeën dus gelijk maar even doorpakken...

Nu ik activiteitencoördinator ben hier gelijk dezelfde oproep als gisteren:

- heb je een goed idee: stuur me een mail of pm!
- wil je iets regelen stuur me een mail of pm!
- wil je een excursie leiden, een verhaal vertellen, een cursus geven whatever stuur me een mail of pm!

Ik hoor graag van jullie ook lange termijn ideeën, het hoeft niet allemaal dit jaar. Denk niet dat je idee niet goed genoeg of onuitvoerbaar is, denk niet dat je zelf niet geschikt zou zijn of zo, laat het gewoon weten. Een aantal van jullie bood mij gisteren al hulp aan, dat stel ik zeer op prijs.

Ik heb al wel een lijstje met ideeën en potentiële vrijwilligers, maar heb natuurlijk ook graag wat te kiezen.
Niet alles kan, maar heel veel ook wel.



groet!
Gert Veurink



Goyatlah

Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Jeroen Nagtegaal

Is het in niet ook een idee om openbaar in dit topic te brainstormen?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Gert Veurink

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op maart 14, 2010, 12:31:48 PM
Is het in niet ook een idee om openbaar in dit topic te brainstormen?

nee...

althans dat kan natuurlijk best, maar ik ga niet alle goede ideeën gelijk openbaar maken. Mag soms best iets verassends gebeuren... maar als jullie openbaar willen 'sparren' is dat natuurlijk prima.
groet!
Gert Veurink



Goyatlah

Geloof niet dat Jeroen dat bedoelde, maar goed, Jeroen heeft onderhand de stemgerechtigde leeftijd (bijna) bereikt.  :duim:
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Jeroen Nagtegaal

Citaat van: Goyatlah op maart 14, 2010, 13:51:13 PM
Geloof niet dat Jeroen dat bedoelde, maar goed, Jeroen heeft onderhand de stemgerechtigde leeftijd (bijna) bereikt.  :duim:
Ben al een tijdje 20 ;)
Bedoel meer van ideeen. Lijkt mij nogsteeds leuk om een excursie voor Rombouten te doen, Bijvoorbeeld gehele grensmaas indelen in trajecten + bootjes voor eilanden om Kleine Tangen te vinden of met de Kano de roer p[ voor Gaffellibellen.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Goyatlah

Jeroen een beetje plagen is toch leuk???
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Gert Veurink

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op maart 14, 2010, 20:33:02 PM
Citaat van: Goyatlah op maart 14, 2010, 13:51:13 PM
Geloof niet dat Jeroen dat bedoelde, maar goed, Jeroen heeft onderhand de stemgerechtigde leeftijd (bijna) bereikt.  :duim:
Ben al een tijdje 20 ;)
Bedoel meer van ideeen. Lijkt mij nogsteeds leuk om een excursie voor Rombouten te doen, Bijvoorbeeld gehele grensmaas indelen in trajecten + bootjes voor eilanden om Kleine Tangen te vinden of met de Kano de roer p[ voor Gaffellibellen.

leuk plan! jammer dat iedereen het nu weet  ;)

groet!
Gert Veurink



Goyatlah

He, Gert

het idee is toch landschapjes wat te ontlasten van vervelende libellen twitchers? Nee... ik bedoel Weia niet (want die is ter niet) en ik bedoel ook Johan niet (maar die isterwel).

Ben ik voor, blijf ik voor.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

nick w

maar een keertje kanoën met z'n allen mag toch wel?  :angel: ;)

Groet,
Nick W

Goyatlah

Kanoen is denk ik een van de minst belastende milieuaktiviteiten. Vorig jaar met Marjan een roeibootje gehuurd (na een excursie met Peter), en de pectoralissen gingen in de boot zitten. Terwijl dat normaliter hele schuwe beesten zijn.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

JohnvR

Ik wil Gert en ons allen feliciteren met zijn nieuwe job als activiteitencoordinator.

Ik heb nog overwogen (een paar maanden geleden) een bruine winterjuffer winterexcursie voor te stellen, maar met meer dan een paar man op die paar kwetsbare vierkante meters (althans hier in de duinen) leek me uiteindelijk toch niet zo'n goed idee.

Als ik in de kano zit heb ik toch vaak het idee dat ik veel mis, maar er zijn denk ik wel een paar soorten, zoals in dit geval de doelgroepsoort, die zich veel boven water bevinden (bij geschikt weer).

Goyatlah

Eens, ik denk dat winterlokaties automaties onder embargo moeten. Te kwetsbaar.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

frankneijts

Citaat van: JohnvR op maart 15, 2010, 23:01:01 PM
Ik wil Gert en ons allen feliciteren met zijn nieuwe job als activiteitencoordinator.


En hier wil ik mij van harte bij aansluiten...... 8)
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Gert Veurink

Citaat van: frankneijts op maart 16, 2010, 13:22:49 PM
Citaat van: JohnvR op maart 15, 2010, 23:01:01 PM
Ik wil Gert en ons allen feliciteren met zijn nieuwe job als activiteitencoordinator.


En hier wil ik mij van harte bij aansluiten...... 8)

thnx beiden! :) 
groet!
Gert Veurink