Hoofdmenu

excursies?

Gestart door nick w, maart 07, 2010, 20:02:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

nick w

heeft iemand enig idee wanneer we excursie-opties krijgen? Vorig jaar rond deze tijd konden we toch al inschrijven, of vergis ik me daarin?

Bedankt, en groet,
Nick W

Jeroen Nagtegaal

Daar dacht ik dus laatst ook al aan. Vroeg me af of er nog leuke dingen kwamen.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Gert Veurink

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op maart 07, 2010, 20:08:48 PM
Daar dacht ik dus laatst ook al aan. Vroeg me af of er nog leuke dingen kwamen.

Er komen wel leuke dingen aan, je kunt je nog niet inschrijven, maar dat duurt niet lang meer...
groet!
Gert Veurink



Goyatlah

Citaat van: nick w op maart 07, 2010, 20:02:40 PM
heeft iemand enig idee wanneer we excursie-opties krijgen? Vorig jaar rond deze tijd konden we toch al inschrijven, of vergis ik me daarin?

Bedankt, en groet,
Nick W

Dat was vorig jaar ook pas na Zwolle, en dit jaar is Zwolle ook nog 2 weken eerder.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Goyatlah

 :-X

Je hebt helemaal gelijk dus  :duim:
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Anne Hueber †

Ik heb net gehoord, dat de bekendmaking van de excursies tijdens de ledenvergadering as zaterdag in Zwolle is.

Gert Veurink

Citaat van: Anne Hueber op maart 07, 2010, 22:04:13 PM
Ik heb net gehoord, dat de bekendmaking van de excursies tijdens de ledenvergadering as zaterdag in Zwolle is.



er zullen inderdaad een aantal excursies aangekondigd worden, misschien nog niet alles concreet met data. Kort daarna zal een en ander op de site staan
groet!
Gert Veurink



nick w

ik ben héél benieuwd!  :rolleye:

Groet,
Nick W

.. en tot zaterdag dan maar!

ewoudploeg

Ik meld me vast aan voor de Donkere waterjuffer  ;) ;D
Ewoud
www.cbrochard.com/exuviae
http://www.flickr.com/photos/ewoudploeg/

Anne Hueber †

Citaat van: ewoudploeg op maart 08, 2010, 15:56:43 PM
Ik meld me vast aan voor de Donkere waterjuffer  ;) ;D

Helaas Ewoud, die is al vol ;) ;D 8) O0

ewoudploeg

Met zo'n groep smileys gaat het hard ja.. Ach, het geeft niet. Ik ga net als vorig jaar naar Denemarken. Komt helemaal goed. Ook ik ben overigens wel benieuwd naar het programma. We wachten af.
Ewoud
www.cbrochard.com/exuviae
http://www.flickr.com/photos/ewoudploeg/

Goyatlah

Heb nog niemand gehoord over de 2vlek excursie(s) in noord-frankrijk. Wie organiseert wat? Cedric van Appelghem doet volgens mij iets dergelijks, en dan wil ik wel weten waar ik uit kan kiezen.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Menko Vlaardingerbroek

Is er al een aankondiging geweest van de excursies van dit jaar en heb ik die gemist of komt er nog een aankondiging? Op www.brachytron.nl?


Hoe kan de excursie 'donkere waterjuffer' vol zijn, nog vóór de aankondiging? (De vraag wordt niet door eigenbelang ingegeven - ik ben vorig jaar mee geweest.)
Vriendelijke groet,
Menko Vlaardingerbroek

ArjenDrost †

Citaat van: MenkoVlaardingerbroek op maart 22, 2010, 14:51:08 PM
Hoe kan de excursie 'donkere waterjuffer' vol zijn, nog vóór de aankondiging? (De vraag wordt niet door eigenbelang ingegeven - ik ben vorig jaar mee geweest.)
Omdat er dit jaar ruimte is voor 0 deelnemers bij die excursie :)


Volgens mij is Gert druk bezig om het programma in elkaar te draaien en is er idd nog geen aankondiging geweest (behalve deze aankondiging op de NVL-dag, oa dat er een Tweevlek-excursie aan zit te komen).


Nog even geduld dus


Groeten, Arjen