Mag ik als ouwe sok een duit in het zakje doen.
Zie dat er bij de jeugd enthousiasme is (hoewel veel nog niet gereageerd hebben) voor een forum als dit, dus doen.
Maar bepaal goed wat je wilt en voorkom onnodige splitsing. Je verliest mensen als ze op teveel plekken moeten zoeken, probeer je te concenteren op onderwerpen die nog niet (goed) lopen of echt specifiek zijn.
* "Stel je voor ..." => leuk om hier te hebben
* Mystery Bird-competitie => gaat hier om de moeilijkheid, niet om de leeftijd. Een oudere minder ervaren vogelaar heeft evenveel moeite als een jonge. En ik zie ook jonge vogelaars met al zoveel kennis dat zij in het 'moeilijke' gedeelte thuishoren. Mijn inzien beter om onder 'MY Bird-Comp' 2 categorien aan te maken voor gevorderden en beginners.
* Budgetforum => Dit is mijn inziens een onderwerp dat iedereen aangaat, zou ik hier niet apart zetten.
* Determinatieforum => Ondanks dat oude rotten hier ook mogen meedoen, waarom splitsen? Hou het bij elkaar in het main forum, hier kan iedereen van leren.
* Excursieplanner => Goed idee, altijd leuk om dat met leeftijdgenoten samen te doen
* Praat maar Raak => doen, kan je jeugd eigen dingen behandelen, ik lees wel mee. Zou hier ook een serieuze/vogelgerichte versie van/bij maken.
Even wat eerste gedachten, hoop dat je/jullie er wat mee kunnen.