Waar gaat het heen met de maatschappij

Gestart door Andre321, maart 07, 2010, 00:19:00 AM

Vorige topic - Volgende topic

Elachista

Groet,
Tymo

Gov Pavlicek

De vragen, gebaseerd op incorrecte veronderstellingen over de broeikastheorie, zijn kundig gepareerd. De aannames van de vragensteller komen zo uit de neoconservatieve koker. Er is kort weg geen enkel onderzoek dat de broeikastheorie im frage stelt. Die staat als een huis. Gaat meer over mensen die aan de kant staan en dan kritiek leveren, zonder dat ze als onderbouwing deugdelijk wetenschappelijk onderzoek als vbasis van hun argument gebruiken.

Afschaffen kinderbijslag....Had ik onlangs nog een discussie over. Ik ben het er volledig mee eens! Ik betaal zelf wel voor mijn kinderen, dat hoeven anderen niet te doen. Ik weet niet of dit een effect heeft op de bevolking (afname) maar ik hoop van wel.

Bedankt voor de link, ik zal het hele relaas nog eens rustig beluisteren.

Zonnekoning

Het was een lange zit, maar een briljante lezing...!
Het is wel frustrerend dat de grafieken niet te zien zijn op zijn laptop.
Die lijkt verdacht veel op het model die ik heb (oud beestje), en dat zou het voor mij het verhaal iets duidelijker maken... :)

Citaat van: Gov Pavlicek op maart 11, 2010, 01:20:18 AM
De vragen, gebaseerd op incorrecte veronderstellingen over de broeikastheorie, zijn kundig gepareerd. De aannames van de vragensteller komen zo uit de neoconservatieve koker. Er is kort weg geen enkel onderzoek dat de broeikastheorie im frage stelt. Die staat als een huis. Gaat meer over mensen die aan de kant staan en dan kritiek leveren, zonder dat ze als onderbouwing deugdelijk wetenschappelijk onderzoek als vbasis van hun argument gebruiken.

Afschaffen kinderbijslag....Had ik onlangs nog een discussie over. Ik ben het er volledig mee eens! Ik betaal zelf wel voor mijn kinderen, dat hoeven anderen niet te doen. Ik weet niet of dit een effect heeft op de bevolking (afname) maar ik hoop van wel.

Bedankt voor de link, ik zal het hele relaas nog eens rustig beluisteren.
???
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.