Duitsland; Dwerguil, etc.

Gestart door maartenwielstra, februari 28, 2010, 10:57:20 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alwin van Lubeck

Mvg,
Alwin van Lubeck


Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

elbeling

Een geweldig gebiedt om vogels te spotten is bij camping Elbeling ( Bleckede OT Radegast).
Dit jaar ( aug 2010) zal een equipe van de KNNV de boel gaan verkennen.
Een lijst met vogels die er al gespot zijn is op de site te vinden.
Tevens is het niet al te ver rijden ( ong 300 km van Groningen, 450 km van Utrecht).

http://www.elbeling.com

ArjenDrost †

En daar heb je ook Dwerguilen??

JohanvantBosch

Citaat van: elbeling op mei 10, 2010, 17:12:58 PM
Een geweldig gebiedt om vogels te spotten is bij camping Elbeling ( Bleckede OT Radegast).
Dit jaar ( aug 2010) zal een equipe van de KNNV de boel gaan verkennen.
Een lijst met vogels die er al gespot zijn is op de site te vinden.
Tevens is het niet al te ver rijden ( ong 300 km van Groningen, 450 km van Utrecht).

http://www.elbeling.com

promotie van je eigen camping....?  :o

elbeling

@ArjenDrost.

Gereageerd heb ik eigenlijk op de eerste zin "Ik wil 18-22 maart naar Duitsland gaan voor zeldzame broedvogels, zoogdieren, etc"
Helaas heb ik een 2tal zaken over het hoofd gezien/niet gelezen.
1: 18-22 maart , tja of het moet maart 2011 worden anders gaat het niet meer.
2: Dwerguilen als hoofdzaak. We hebben wel uilen op onze camping maar niet de dwerguil.

Maar om eerlijk te zijn , Ja het is ook een beetje promotie voor onze camping.
Wij willen ons gaarne profileren als vogelaarscamping , omdat het gebied hier zich daar uitermate goed voor leent.
Hiervoor hebben wij dan ook (zie ander topic) een voordeel voor de leden van waarnemingen.nl.

Indien dit ongebruikelijk/ongewenst is , dan gaarne verwijderen en onze excuses voor het ongemak.


Jan vH

Zolang je niet in ieder topic reclame maakt en het bij het topic past vind ik het goed. Maar het is wel een forumregel dat je met je eigen naam moet onderteken (zie de huisregels).  ;)

En even over de camping: misschien kun je een iets preciezer overzicht op de website zetten met wat er allemaal zit, en wanneer. Dat voorkomt teleurstellingen en levert misschien ook nog klanten op.
Jan van Harten
Validator Plantengallen

elbeling

@ jan vH

Alle vogels die op de lijst staan komen hier ook voor.
Heb net vorige week een nieuwe lijst gekregen van de NABU gekregen en daar staat dan ook de "status en bestendigheid "en "frequentiecategorie"bij
deze zal zsm op de site verschijnen.