Hoofdmenu

Mysterybird 25

Gestart door arnoldwijker, februari 28, 2010, 09:26:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

arnoldwijker

WP

Stijn E.

Mijn eerste indruk is Zanglijster  :)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Maarten Sluijter

.

frankneijts

Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

arnoldwijker


HJDT

Voor de lol was het misschien leuk geweest als er meer mensen hun ei kwijt hadden gekund. Dit soort foto's is  voor een heleboel mensen erg leerzaam waardoor het jammer is als er elke keer al snel een antwoord gegeven wordt. Misschien iets om de volgende keer aan te denken??

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Vincent Hart

Eens, laat ons wat langer zwemmen ;) Ik was nog over duinpieper aan het mijmeren. Ernstiger is het feit dat het goede antwoord op geen enkele manier beargumenteerd wordt  :police:
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

frankneijts

Citaat van: vincenthart op februari 28, 2010, 22:17:01 PM
Eens, laat ons wat langer zwemmen ;) Ik was nog over duinpieper aan het mijmeren. Ernstiger is het feit dat het goede antwoord op geen enkele manier beargumenteerd wordt  :police:

Dat kan hier toch niet zo moeilijk zijn Vincent, Duinpieper hier uit te sluiten door:
* Geen spoor van een teugel
* Markante zwarte tekening die uitloopt in de zijhals in een 'massieve' 3-hoekige vlek
* Die snavel! Let op de krachtige, 'plotselinge' buiging bij de punt (o.a.) waardoor Stijn aan een Zanglijster moest denken. Daarom is ook Mongool uit te sluiten die een (veel) spitsere snavel heeft.
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Vincent Hart

Bedoelde dat ik een vluchtige blik had geworpen met eerste indruk 'duinpieper' (was sowieso een duin/grote/mongoolse) en geen tijd meer had voor een tweede indruk ;-). Educatieve 'collateral damage' gaat met het alleen noemen van een naam natuurlijk verloren - niet iedereen zag er een pieper in om maar iets te noemen. Oh, enneh, dank voor de toelichting  ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers