Hoofdmenu

afgekeurde waarnemingen

Gestart door JeroenK, februari 22, 2010, 16:40:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

JeroenK

Hallo!

Is ergens te zien waarom een bepaalde waarneming is afgekeurd. Er zijn een paar waarnemingen afgekeurd bij waar ik me erg van afvraag waarom die zijn afgekeurd.

Een daarvan is een oude dassenburcht, niet meer in gebruik. Daarvan kan ik me indenken dat het afgekeurd is omdat alleen actuele gegevens zinvol zijn. Maar er zaten ook andere waarnemingen bij die mij minder duidelijk zijn...

Ik heb de betreffende waarnemingen reeds verwijderd, dus het zal dan voor een volgende keer zijn denk ik zo...

PS, Telmee.nl is op het moment totaal onbereikbaar voor mij, of slechts heel traag en sporadisch...

Titia Wolterbeek

Citaat van: JeroenK op februari 22, 2010, 16:40:18 PM
PS, Telmee.nl is op het moment totaal onbereikbaar voor mij, of slechts heel traag en sporadisch...

Dank voor de melding. We kijken er naar en proberen het z.s.m. op te lossen!

Titia Wolterbeek

Albert Vliegenthart

Beste Jeroen,
In principe moet de admin jou even navragen bij een waarneming. Daaruit zal blijken of een waarneming uiteindelijk goedgekeurd wordt of eventueel nog door iemand anders bekeken moet worden. Ik begrijp dat je geen reactie van iemand hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik kan nu niet zien om welke waarnemingen het gaat, want je zegt dat je ze hebt verwijderd? Je hoeft afgekeurde waarnemingen niet te verwijderen. Zo kunnen ze uiteindelijk ook niet met terugwerkende kracht worden herbeoordeeld als daar redenen voor zijn. Ik kan je adviseren de volgende keer even in zo'n geval contact op te nemen met mij.
Vr. groet, Albert

JeroenK

Het waren een reeks waarnemingen, enkele foto's van vossedrollen, typische territorium markering op een verhoging (met foto) en meerdere steenmarter loopsporen.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij minder enthousiast maakt als ik een waarneming invoer op telmee, dan bijna een jaar wachten moet, en dat ze dan pas afgekeurd te zien worden zonder idd contact te hebben wat er nou niet goed aan was... Dan deel ik de waarneming liever met de terreinbeheerders (waar ik goed contact mee heb) en groeperingen zoals de beverwerkgroep etc waar ik ook goed contact mee heb en de onderlinge vriendenkring.

Catwzl

Hoi,

Ook bij mij is een waarneming afgekeurd zonder navraag. Sterker nog de waarneming was eerst door een admin al goedgekeurd.
Het betreft hier een waarneming van sporen (prenten) van een Bunzing in de sneeuw. Vind de gang van zaken op zijn minst gezegd "een beetje vreemd..."

Groetjes Roel v.den Heuvel
Groetjes;
Roel van den Heuvel

http://strabrechtseheide.nl

Catwzl

Hoi,

Toevallig zat ik maar weer eens door mijn laatste export bestand te kijken. Daar viel mij op dat de in de vorige post genoemde waarneming van sporen van een Bunzing, die dus nu als afgekeurd door admin bij mij op de site staat, in het export bestand (van vandaag) staat als goedgekeurd door admin. Het zal wel aan mij liggen, maar daar snap ik dus niet veel van. Misschien geen groot probleem, maar ik laat het maar even weten.



Groetjes;
Roel van den Heuvel
Groetjes;
Roel van den Heuvel

http://strabrechtseheide.nl

marijn

Hoi Roel,


Dat is dubieus; er wordt meteen naar gekeken!
Dank voor het melden,
groet,


Marijn
Team Telmee
Marijn Prins