vakantiehuisje gezocht

Gestart door Jan Jacobs, februari 23, 2011, 20:51:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jan Jacobs

Hoi,

Wij zijn op zoek naar een betaalbaar vakantiehuisje voor een gezin met 3 jonge kinderen (5,9,11 jaar).
Trefwoorden zijn zee, vlinders, vogels en rust en niet te ver reizen. Liefst in Nederland maar de Eiffel zou ook een optie kunnen zijn. Natuurlijk staan we ook open voor nog andere sugesties.   
Ik zit al een tijdje te zoeken op internet maar voor de meeste huisjes vragen ze meteen de hoofdprijs.

Groeten,
Jan.

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Robert Heemskerk

#2
om te huren? of te kopen?

En wanneer? Je hebt het over vlinders?

Ik heb een aantal keren een leuk vakantiehuisje kunnen huren(op de eilanden) midweek met een lastminute-aanbieding.
Dan kun je soms erg leuke huisjes vinden.

groeten Robert


Harm058

Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


andre.schulten

of als je donateur wordt/bent van de SVR (tientje) kun je via de website diverse (pseudo-)boeren vinden die naast een campinkje ook wel eens een huisje of woonwagen aanbieden. meestal heel redelijk geprijsd.
zo heb ik zelf eens in een hooitel in Z-Friesland geslapen en dan ontbijten met de boer; grappig gevonden, maar geen echte hooiberg, en geen succes met mijn stofallergie  ;)

RubenWinter

Citaat van: Jan Jacobs op februari 23, 2011, 20:51:43 PM
Hoi,

Wij zijn op zoek naar een betaalbaar vakantiehuisje voor een gezin met 3 jonge kinderen (5,9,11 jaar).
Trefwoorden zijn zee, vlinders, vogels en rust en niet te ver reizen. Liefst in Nederland maar de Eiffel zou ook een optie kunnen zijn. Natuurlijk staan we ook open voor nog andere sugesties.   
Ik zit al een tijdje te zoeken op internet maar voor de meeste huisjes vragen ze meteen de hoofdprijs.

Groeten,
Jan.

Combinatie van Eiffel en zee is onmogelijk :P
Groeten,

Ruben Winter

huysse

Maak er maar See van, dan kan het wel...

groet,
Marijke