Vos bij onze tent op camping

Gestart door @lie, juli 10, 2006, 20:54:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

@lie

Afgelopen weekend een paar mooie foto's kunnen maken van een vos bij onze tent :wacko:

Het lijkt een vrij tamme vos:






Je zult hem maar tegen komen in het donker...... :o

Groetjes,
Alie

Jeroen Nagtegaal

Is toch lief, Ik wil er wel een zien van zo dichtbij, En niet langs de weg dan.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

-Arthy-

erg bijzonder!

waar is de foto genomen?
Rick Gevers

thijs

Mijn oom en tante hadden in Engeland ook een tamme vos.
Die kwam bij het ontbijt bedelen om een stukje worst. :blink:
Meestal zat ie gewoon bij het begin van het terras, op een meter of 5 van je te wachten.
Na drie jaar is z'n tamheid waarschijnlijk z'n dood geworden, en is hij overreden...

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

Jeroen Nagtegaal

In de OVP zijn volgens mij ook een paar van deze beesten,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

matthijsbroere

In de Amsterdamse Waterleidingduinen was er begin dit jaar een Vos die een aardig tijdje achter een wandelaar bleef aanlopen, alsof het z'n hond was. Erg maf om te zien.
Matthijs Broere

@lie

Citeererg bijzonder!

waar is de foto genomen?
Ik vertel liever niet waar de foto's zijn genomen, omdat dan straks die camping zo'n trekpleister wordt :rolleyes:  en ik denk niet dat de beheerder daar zo blij mee is.
En ook de vos wil ik niet op laten jagen.....ik hoop dat hij nog een tijdje van z'n vrijheid mag genieten.



Groetjes,
Alie

michel.wissink

Een camping in Denemarken, waar ik jaren geleden met mijn ouders stond, werd 's avonds geterroriseerd door een vos. Elke avond na zonsondergang kwam hij uit het bos de camping op, om vuilniszakken te plunderen, en schoenen e.d. te verslepen. Deze vos was behoorlijk aan de mensen gewend, en was niet echt een welkome gast.
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

huysse

Een vergelijkbaar verhaal uit Engeland, waar een das 's nachts de vuilnisemmers bijlangs ging. Ik heb hem een keer op kop in een vuilnisemmer gezien.


Marijke

Els

Hier in Katwijk werd de camping vorig jaar onveilig gemaakt door een heel stel vossen. Er werden soms 6 vossen te gelijk gezien. De beheerder verzocht elke campinggast geen losse spullen buiten de tent te zetten!
Els Ouwehand, Katwijk

Evil_Ed

Ach zo ken ik er nog een ...

Afgelopen weken hebben we uren zitten kijken, filmen en fotograferen bij
een 3 tal groepjes vossen die redelijk aan de mens gewend waren.

Bij tijd en wijle steken ze zelfs een tong naar je uti  :P  

HansJWG

Leuk,
vanmorgen liep er een op de zuidpier (aan het begin bij het strand) heb hem zelf net gemist, maar sprak mensen die hem net gezien hadden.  
Groet, Hans