Hoofdmenu

creativiteit

Gestart door ronald, september 19, 2010, 17:51:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

vuurvlinder

Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Bart van Hoogstraten

Citaat van: MarKoHu op september 25, 2010, 23:04:36 PM
Niet schreeuwen Bart.
Kunnen we niet één centraal topic starten, ik kan het niet meer bijhouden, en heb het idee dat alles nu hetzelfde is geworden...
:rolleye:

Margreet.

Komt door de naam van het board "Praat maar raak". Misschien moeten we daar een nieuwe naam voor verzinnen. (en dan noemen we het huidige board "Ronald's nieuwe racebaan...  ;) ).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

ronald

Citaat van: Bart van Hoogstraten op september 25, 2010, 23:08:54 PM
Citaat van: MarKoHu op september 25, 2010, 23:04:36 PM
Niet schreeuwen Bart.
Kunnen we niet één centraal topic starten, ik kan het niet meer bijhouden, en heb het idee dat alles nu hetzelfde is geworden...
:rolleye:

Margreet.

Komt door de naam van het board "Praat maar raak". Misschien moeten we daar een nieuwe naam voor verzinnen. (en dan noemen we het huidige board "Ronald's nieuwe racebaan...  ;) ).

haha, het lijkt er nu idd wel wat op dat de baan flink is opgevoerd, het schiet echt alle kanten op, geweldig dit  ;D

maar idd Margreet, we beginnen bij de kern van het geheel te komen, nl dat alles één is, dat begint hier wel duidelijk te worden  ;)
ik denk niet dat er voor vanavond nog redding mogelijk is, als er 14 tenen over de dam zijn volgen er meer he. maar later wordt het wel weer wat rustiger hoor. ...het zullen de blaadjes zijn... :P
groeten, Ronald van Seijen

Marina

begin nou niet weer over tenen, je weet toch dat Bart daar opgewonden van raakt....
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

ronald

Citaat van: Marina op september 25, 2010, 23:19:59 PM
begin nou niet weer over tenen, je weet toch dat Bart daar opgewonden van raakt....
je zou denken dat dat na die foto van al die tenen wel over is  :o
groeten, Ronald van Seijen

Question

Citaat van: ronald op september 25, 2010, 23:42:18 PM
Citaat van: Marina op september 25, 2010, 23:19:59 PM
begin nou niet weer over tenen, je weet toch dat Bart daar opgewonden van raakt....
je zou denken dat dat na die foto van al die tenen wel over is  :o
Misschien werkt dat bij Bart juist wel kalmerend. :blink:

ronald

Citaat van: Marina op september 25, 2010, 22:47:55 PM
Citaat van: ronald op september 25, 2010, 22:34:17 PM
dit was ook altijd leuk, creatieve oplosingen bedenken voor het feit dat ik weer eens een pannetje vergeten was terwijl we wel een brandertje en eten mee hadden. met blikjes kom je vaak een heel eind ook!
billy-kettle, firesteel, 3 takken in wigwamvorm; niks campinggaz ;D
Leuke hond trouwens!

ojah, die hond was niet van mij, maar van vrienden. een erg leuk beestje was dat. hij had twee stipjes boven zijn ogen die hij heel expressief kon bewegen, samen met die lieve hondenogen was dat altijd erg grappig om te zien  :)
groeten, Ronald van Seijen

ronald

#217
Bart je hebt gelijk in het topic over foto's, maar zet er dan ook niet zo'n mooie vogel op  ;)
dan maar creatief en bv hier de evt vragen of opmerkingen over foto's in dat topic.
mooie vogel Bart!

zal ik de opmerkingen (of wil iedereen zijn opmerkingen) daar verwijderen, kijken of de opzet verder slaagt? zou wel knap zijn in de praat maar raak hoek  ;)
groeten, Ronald van Seijen

Bart van Hoogstraten

Citaat van: ronald op september 26, 2010, 00:00:51 AM
Bart je hebt gelijk in het topic over foto's, maar zet er dan ook niet zo'n mooie vogel op  ;)
dan maar creatief en bv hier de evt vragen of opmerkingen over foto's in dat topic.
mooie vogel Bart!

zal ik de opmerkingen (of wil iedereen zijn opmerkingen) daar verwijderen, kijken of de opzet verder slaagt? zou wel knap zijn in de praat maar raak hoek  ;)

Misschien is dat technisch mogelijk -> een sub-board waar in je kunt reageren (ben bang van niet). Die bijeneter was trouwens ook erg zielig, vleugellam, erboven cirkelde een rode wouw... (en die heeft ook jongen...)
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

ronald

qua technische mogelijkheden weet ik niet veel, verder dan de opmerkingen hier plaatsen of er een apart topic voor te maken kom ik niet.
met achtergrond info is die foto opeens een stuk leuker geloof ik, misschien moeten we hier ook maar stilte invoeren  ;D
groeten, Ronald van Seijen

vuurvlinder

Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Margreet Kwh

Naar aanleiding van de hond bij Ronalds foto,
heb ik een tekening gezocht van een van de honden die ik gekend heb. Dit was een boxer bij mijn oom en tante. Ik logeerde er en was babysit. Heb hem toen getekend.

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

ronald

mooi Margreet, je kunt wel wat met een pen of potlood  :)
groeten, Ronald van Seijen

vuurvlinder

Fraaie schetsen Margreet!
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Question

Wat een mooie tekening zeg! Je zou er zo bijna bij gaan liggen te slapen.   :blink:

Bart van Hoogstraten

Citaat van: MarKoHu op september 26, 2010, 00:17:25 AM
Naar aanleiding van de hond bij Ronalds foto,
heb ik een tekening gezocht van een van de honden die ik gekend heb. Dit was een boxer bij mijn oom en tante. Ik logeerde er en was babysit. Heb hem toen getekend.

Margreet.

Mooie tekening!  :duim: , duidelijk een jonge boxer (en nog een individu ook!). Maar wat mij dan het meest boeit -> waarom staan daar dan een melkkrukje, een scheflera en een struisvaren op hetzelfde schetsvel?
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

ronald

Citaat van: ronald op september 26, 2010, 00:00:51 AM
Bart je hebt gelijk in het topic over foto's, maar zet er dan ook niet zo'n mooie vogel op  ;)
dan maar creatief en bv hier de evt vragen of opmerkingen over foto's in dat topic.
mooie vogel Bart!

zal ik de opmerkingen (of wil iedereen zijn opmerkingen) daar verwijderen, kijken of de opzet verder slaagt? zou wel knap zijn in de praat maar raak hoek  ;)

ik geloof niet dat het woordloze project een heel lang leven beschoren is  ;)
groeten, Ronald van Seijen

Margreet Kwh

CiteerMaar wat mij dan het meest boeit -> waarom staan daar dan een  melkkrukje, een scheflera en een struisvaren op hetzelfde schetsvel?
(citaat Bart)

Omdat die ook in de kamer aanwezig waren, waar ik zat te tekenen, en ik het leuke dingen vond om te tekenen.
Het was een lieve, inderdaad nog jonge hond.

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Bart van Hoogstraten

Citaat van: MarKoHu op september 26, 2010, 00:27:37 AM
CiteerMaar wat mij dan het meest boeit -> waarom staan daar dan een  melkkrukje, een scheflera en een struisvaren op hetzelfde schetsvel?
(citaat Bart)

Omdat die ook in de kamer aanwezig waren, waar ik zat te tekenen, en ik het leuke dingen vond om te tekenen.
Het was een lieve, inderdaad nog jonge hond.

Margreet.

Ach zo (begrijp er niks van, maar daarom hou ik waarschijnlijk van vrouwen...)  ;)
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

ronald

leuk, ik kom weer van alles tegen nu ik wat in de foto's zit te sneupen. op deze foto zal ik ergens rond de 16 jaar zijn schat ik. toen maakten we van oud hout altijd allemaal schansmateriaal zodat we met onze skateboards lekker konden stunten. dat bouwen was ook altijd erg creatief met alleen maar oud materiaal, erg leuk was dat  :)
groeten, Ronald van Seijen

Margreet Kwh

Mooie actiefoto Ronald! Dat ene jongetje kijkt vol ontzag.

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

ronald

en dan bedoel ik ook echt oud hout  ;D
heerlijk om uit zo'n puinhoop nog dingen te maken waar je veel lol mee kunt hebben  :)
groeten, Ronald van Seijen

ronald

Citaat van: MarKoHu op september 26, 2010, 00:40:38 AM
Mooie actiefoto Ronald! Dat ene jongetje kijkt vol ontzag.

Margreet.

hij had vast geen zin in een skateboard voor zijn hoofd  ;D  (al liep dit vluchtje dan wel goed af  ;) )
groeten, Ronald van Seijen

Margreet Kwh

Een soort zelfportret onder de herfstbomen van Renesse.

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

ronald

groeten, Ronald van Seijen

Bart van Hoogstraten

Citaat van: MarKoHu op september 26, 2010, 00:45:47 AM
Een soort zelfportret onder de herfstbomen van Renesse.

Margreet.

Die vind ik echt mooi -> "ze speelt de noten van de boom"  :duim:
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Question

Citaat van: Bart van Hoogstraten op september 26, 2010, 00:49:50 AM
Citaat van: MarKoHu op september 26, 2010, 00:45:47 AM
Een soort zelfportret onder de herfstbomen van Renesse.

Margreet.

Die vind ik echt mooi -> "ze speelt de noten van de boom"  :duim:
Precies! zo zie ik het ook. Erg mooi!

Bart van Hoogstraten

Citaat van: MarKoHu op september 26, 2010, 00:45:47 AM
Een soort zelfportret onder de herfstbomen van Renesse.

Margreet.

Puntje van kritiek -> in de herfst ontkrullen zich geen varens.. maar da's flauw van me, blijft een hele mooie tekening.  :duim:
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Marina

Wat zijn jullie actief als ik lekker lig te ronken.
Mooie tekeningen, Margreet!  :duim:
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

JohnvR

Ik vind Ronald zijn libellenkunst erg mooi!. Op vakantie kwamen we bij een natuurpark, waar ze libellen op een andere manier creatief ingezet hadden, ook leuk gedaan.