Vroege Kuikens op de radio, 22 augustus 2010

Gestart door Margreet Kwh, augustus 15, 2010, 16:20:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Margreet Kwh

Vroege Kuikens & Fenolijn
Op 22 augustus moet u niet alleen Andrea missen, maar ook Menno en alle andere vaste Vogels. Eenmalig wordt die dag Vroege Kuikens uitgezonden, een uitzending helemaal gemaakt door jongeren van 8 tot 16. Ook de Fenolijn is dan jeugdig. Vandaar onze oproep aan alle jonge natuur-vorsers: spreek je waarnemingen deze week in op 035 – 6711338

Bel de fenolijn

Margreet.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

JohanvantBosch

Citaat van: MarKoHu op augustus 15, 2010, 16:20:59 PM
Vroege Kuikens & Fenolijn
Op 22 augustus moet u niet alleen Andrea missen, maar ook Menno en alle andere vaste Vogels. Eenmalig wordt die dag Vroege Kuikens uitgezonden, een uitzending helemaal gemaakt door jongeren van 8 tot 16. Ook de Fenolijn is dan jeugdig. Vandaar onze oproep aan alle jonge natuur-vorsers: spreek je waarnemingen deze week in op 035 – 6711338

Bel de fenolijn

Margreet.

Ik ben benieuwd wie dan die 'kuikens' (dat woord doet het niet helemaal voor mij... :-\ ) Zitten daar mensen bij die op die forum actief zijn?  O0

Jarinka

De enige namen die ik erbij kan vinden zijn Dorian van Raan en Jurgen Bertelsen.
Groeten, Jarinka Heijink

Stijn E.

Citaat van: JohanvantBosch op augustus 15, 2010, 18:40:51 PM
Citaat van: MarKoHu op augustus 15, 2010, 16:20:59 PM
Vroege Kuikens & Fenolijn
Op 22 augustus moet u niet alleen Andrea missen, maar ook Menno en alle andere vaste Vogels. Eenmalig wordt die dag Vroege Kuikens uitgezonden, een uitzending helemaal gemaakt door jongeren van 8 tot 16. Ook de Fenolijn is dan jeugdig. Vandaar onze oproep aan alle jonge natuur-vorsers: spreek je waarnemingen deze week in op 035 – 6711338

Bel de fenolijn

Margreet.

Ik ben benieuwd wie dan die 'kuikens' (dat woord doet het niet helemaal voor mij... :-\ ) Zitten daar mensen bij die op die forum actief zijn?  O0

Ik had het kunnen zijn, heb er zelfs over na gedacht om mee te doen, maar uiteindelijk is dat idee gewoon weggevaagd...
Hartelijke groet, Stijn
      Blog