Leuke combinaties

Gestart door huysse, februari 03, 2007, 12:15:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jarinka

Het was zeker de koningin :P.
Leuke (en mooie) foto :duim:!
Groeten, Jarinka Heijink

J&L


sjonnoh

kievit, witte kwik en steltkluut:
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

J&L

Mooie foto en waarneming!  :duim:

sjonnoh

foto had wel wat mooier gekunt maar waarneming was zeker leuk  :)
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

Jarinka

Helaas, geen foto, maar wel een leuke combinatie van verschillende vogelsoorten.
Vandaag ben ik vrij van school, en ben hard aan het leren voor toetsen van volgende week. Vanaf mijn bureau kan ik precies de hoek van een huis zien waar regelmatig vogels op zitten. Dat hoekje was vandaag erg populair.
Eerst ging er een Huismus op zitten. Even daarna een Heggenmus. Merel, Turkse Tortel en nu een Houtduif.
De vogels die daar zitten worden steeds groter, ben benieuwd wanneer de eerste Zeearend er komt zitten ;D
Groeten, Jarinka Heijink

sjonnoh

haha, waarschijnlijk nadat de kuifkoekoek daar heeft gezeten ;)
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

JelteV

Op Schier werden er 5 velduilen gezien. Ik snel daar naar toe. Uiteindelijk heb ik er 3 gezien in één beeld door de scope!
Jelte Vredenbregt
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
12-25 jaar? Interesse in de natuur? ----> http://www.jnm.nl

Ted van der Knaap

vond deze wel grappig.. ..op 'n meter van elkaar!
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Wouter van der Ham

Citaat van: Jarinka op maart 26, 2010, 13:41:24 PM
Helaas, geen foto, maar wel een leuke combinatie van verschillende vogelsoorten.
Vandaag ben ik vrij van school, en ben hard aan het leren voor toetsen van volgende week. Vanaf mijn bureau kan ik precies de hoek van een huis zien waar regelmatig vogels op zitten. Dat hoekje was vandaag erg populair.
Eerst ging er een Huismus op zitten. Even daarna een Heggenmus. Merel, Turkse Tortel en nu een Houtduif.
De vogels die daar zitten worden steeds groter, ben benieuwd wanneer de eerste Zeearend er komt zitten ;D
vanuit mijn bureau heb ik zicht op de weilanden! http://waarneming.nl/waarneming/view/46978585
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Jan vH

Citaat van: wouteren3 op maart 27, 2010, 09:30:22 AM
Citaat van: Jarinka op maart 26, 2010, 13:41:24 PM
Helaas, geen foto, maar wel een leuke combinatie van verschillende vogelsoorten.
Vandaag ben ik vrij van school, en ben hard aan het leren voor toetsen van volgende week. Vanaf mijn bureau kan ik precies de hoek van een huis zien waar regelmatig vogels op zitten. Dat hoekje was vandaag erg populair.
Eerst ging er een Huismus op zitten. Even daarna een Heggenmus. Merel, Turkse Tortel en nu een Houtduif.
De vogels die daar zitten worden steeds groter, ben benieuwd wanneer de eerste Zeearend er komt zitten ;D
vanuit mijn bureau heb ik zicht op de weilanden! http://waarneming.nl/waarneming/view/46978585
Ik op het bos (en een woonwijk).  ;D
Jan van Harten
Validator Plantengallen

sjonnoh

ik over een weilandje, met zo nu en dan fazanten, zwarte roodstaart, graspieper, wulp, kauw, houtduif, kuifeend, wilde eend, aalscholver, grote canadese gans, kramsvogels, koperwieken, merel, witte kwikstaart, buizerd, torenvalk, zilvermeeuw, kokmeeuw, koolmees, pimpelmees, zwarte kraai....ofwel een leuk weilandje :D
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

Sticht

klein onderonsje

Michiel en Milka

#343
foto niet al te best, (te veel zon en zelf gemaakt  :) ) maar wel een leuke waarneming;
reebok, tureluur en rietgors.
Groet, Michiel

sjonnoh

zeker een leuke combinatie!  :duim:
hier een zwerm...heb geen idee meer wat het waren, dacht goudplevieren met 1 kievit  ;D
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

Jarinka

Ze zijn hééél klein, die Kleine Plevieren. Vergelijk maar eens met een Wilde Eend!
Groeten, Jarinka Heijink

J&L

Wat wonen sommige toch mooi  >:(
Ik woon in het centrum van een Stadje.

DeHaas

nog een klein onderonsje gezellig naast elkaar
Groeten,
Nanny de Haas

gko

gr gko
met vr gr gkoopman

Jeroen Nagtegaal

#349
Gko, even een vraag. Om het forum is het een van de regels met eigen naam te ondertekenen. Ik neem aan dat Gko niet je eigen naam is. Kun je dat wellicht aanpassen?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

gko

#350
Beste Jeroen Nagtegaal (leuke naam),
Belangrijke mail onderteken ik met eigen naam,
ik vind het trouwens ook belangrijk dat mensen na het intikken van een reactie
hun bijlage nog een keer doorlezen en de taalfouten verbeteren (niet persoonlijk bedoeld)

Met vr gr  G. Koopman
met vr gr gkoopman

Jeroen Nagtegaal

Dank voor de naam, wellicht kun je het aanpassen in de handtekening zodat het er automatisch onder staat? Overigens had ik al het vermoeden dat Gko een afkorting van de volledige naam was.

Taalfouten zijn inderdaad soms hinderlijk, hoofdletter gebruik is soms ook fijn. Zelf ga ik hiermee ook nog af en toe fout in...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Maico Weites

Citaat van: gko op april 29, 2010, 12:12:41 PM
gr gko

Erg mooie foto!
Dat grootteverschil is ook mooi te zien!
Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

gko

#353
bedankt voor het compliment, maar ik moet u helaas teleurstellen!
Het is geen echte foto, maar een montage, ik weet niet of het
grootteverschil met de werkelijkheid overeenkomt, maar ik wilde
het david-goliath thema uitbeelden.
groet gkoopman
met vr gr gkoopman

Jan vH

Ik dacht al 'wat een verschil'! Maar mooi in elkaar gezet!  :duim:
Jan van Harten
Validator Plantengallen

sjonnoh

jacob, die foto met de canadese gans en visdiefjes ziet er ook gaaf uit!
en nu nu we het toevallig over je naam hebben Jeroen...vandaag had ik op school een documentaire gezien van de beagle over een onderzoek met koraal en daarbij was een onderzoeker met de naam Roel nagtegaal, toevallig familie?
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos


~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

JelteV

Citaat van: gko op april 29, 2010, 19:02:18 PM
bedankt voor het complement, maar ik moet u helaas teleurstellen!
Het is geen echte foto, maar een montage, ik weet niet of het
grootteverschil met de werkelijkheid overeenkomt, maar ik wilde
het david-goliath thema uitbeelden.
groet gkoopman

Dat heb je dan heel knap gedaan idd! Nu je het zegt zie ik het wel, maar eerst zag ik het niet.
Jelte Vredenbregt
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
12-25 jaar? Interesse in de natuur? ----> http://www.jnm.nl

Maico Weites

Ik dacht al!
Hele grote hommelkoningin en de kleinste wespbij.
Niet dus! Wel knap in elkaar gezet.
Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

J&L


Jeroen Nagtegaal

Citaat van: sjonnoh op april 29, 2010, 19:39:40 PM
jacob, die foto met de canadese gans en visdiefjes ziet er ook gaaf uit!
en nu nu we het toevallig over je naam hebben Jeroen...vandaag had ik op school een documentaire gezien van de beagle over een onderzoek met koraal en daarbij was een onderzoeker met de naam Roel nagtegaal, toevallig familie?
Niet dat ik weet, er zijn redelijk wat takken uit diverse hoeken waar de naam Nagtegaal vandaan komt. Ik kom van de Rotterdamse tak.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com