Hoofdmenu

Kerstpakket

Gestart door vuurvlinder, december 23, 2009, 23:06:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

vuurvlinder

Worden jullie ook altijd zo blij van de inhoud van een kerstpakket? Eergisteren had ik ruimte in de voorraadkast gemaakt door de restanten van het kerstpakket van vorig jaar in de Kliko te gooien.

Vanavond kwam er een nieuw kerstpakket en die bleek te bestaan uit ongeveer 5 kilo dood dier en een zakje zuurkool. Nu ben ik geen vegetariër, maar wel erg kritisch op wat ik eet. Zelf koop ik uitsluitend scharrelvlees of biologisch vlees. De inhoud van deze doos vond ik dus walgelijk en ik heb ook geen idee wat ik ermee moet.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

spinnenvrouw

Teruggeven aan de schenker is een beetje bot, maar er bestaat een site waar je mensen aantreft die ook hun kerstpakket willen ruilen.
Jacomijn Prinsen

Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Tinok

iets voor de voedselbank? en volgend jaar in sept met de samensteller op je werk overleggen? in elk geval fijne dagen
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

Maico Weites

Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

vuurvlinder

Citaat van: m.weites op december 25, 2009, 10:28:51 AM
Je hebt toch een hond?

Helaas zit er niks bij wat mijn hond mag hebben.

Ik heb alles uitgedeeld aan familie en vrienden, dus ben ik er vanaf. ;-)

Ook fijne dagen allemaal!
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

wijnands

Aan de andere kant... jij krijgt een kerstpakket.
Groeten,
Jeroen Wijnands

Tukkerbird

Citaat van: vuurvlinder op december 25, 2009, 14:53:16 PM
Citaat van: m.weites op december 25, 2009, 10:28:51 AM
Je hebt toch een hond?

Helaas zit er niks bij wat mijn hond mag hebben.

Ik heb alles uitgedeeld aan familie en vrienden, dus ben ik er vanaf. ;-)

Ook fijne dagen allemaal!

Jammer dat ik geen vriend ben ;)
Ik heb dit jaar een horloge gekregen :-\ dit is nu zo,n cadeau wat ik dan weer niks vind.
En zo hebben we allemaal wel wat te zeuren ;D

Gr.Martin

wijnands

Nogmaals, jullie krijgen wat, ik krijg een kerstboodschap via email en daar kan ik het weer een jaar mee doen
Groeten,
Jeroen Wijnands

Corryabbink

Citaat van: wijnands op december 27, 2009, 19:29:30 PM
Nogmaals, jullie krijgen wat, ik krijg een kerstboodschap via email en daar kan ik het weer een jaar mee doen
Ik ook.

Geluksvogel ;D
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Elachista

Citaat van: vuurvlinder op december 25, 2009, 14:53:16 PM
Citaat van: m.weites op december 25, 2009, 10:28:51 AM
Je hebt toch een hond?

Ik heb alles uitgedeeld aan familie en vrienden, dus ben ik er vanaf. ;-)

Cadeaupapier met strikkie er omheen  ;D

Sorry, ik ben in een wat melige stemming en vooral dit topic zou ik vorig jaar al op reageren maar toen bleef het er bij.
Groet,
Tymo

Marina

 
Hmmm het is niet goed voor zn hond en daarom heeft hij t maar aan familie gegeven ...  :-\

In elk geval: ik kreeg geen kerstpakket maar het bericht dat mijn pensioen is aangevuld met (let wel!) E 1,44, maar mocht mijn ex komen te overlijden krijg ik E 700,-.
(is dat een kadootje of niet).
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

vuurvlinder

Citaat van: Marina op januari 23, 2010, 11:31:12 AM

Hmmm het is niet goed voor zn hond en daarom heeft hij t maar aan familie gegeven ...  :-\



Euhhh, hij? Mijn hond mag vanwege de medicijnen geen zout hebben dus geen worsten, rollades, rauwe ham etc.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Marina

Citaat van: vuurvlinder op januari 23, 2010, 20:28:40 PM
Euhhh, hij?

Owwww haha oeps ehh SORRY!! (Astrid...)  ;D

maar teveel zout is voor ons ook niet goed hoor  :P
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Elachista

1. al stond er geen Astrid; er is over het algemeen maar één geslacht dat altijd ligt te zagen dan dat zijn vrouwen. Krijgen ze eens een kerstpakket, weer niet goed.

2. als hond heb je toch ook geen leven als je geen vlees krijgt...ik bedoel maar: een aap ontneem je toch ook niet haar banaan? Hopelijk is de medicatie snel voorbij en kan hij weer op z'n worst kauwen.
Groet,
Tymo

vuurvlinder

Citaat van: Avondrood op januari 24, 2010, 00:41:37 AM
1. al stond er geen Astrid; er is over het algemeen maar één geslacht dat altijd ligt te zagen dan dat zijn vrouwen. Krijgen ze eens een kerstpakket, weer niet goed.

Moeten mannen maar niet van die rare kerstpakketten verzinnen, dan hebben we ook geen reden tot zagen.

2. als hond heb je toch ook geen leven als je geen vlees krijgt...ik bedoel maar: een aap ontneem je toch ook niet haar banaan? Hopelijk is de medicatie snel voorbij en kan hij weer op z'n worst kauwen.

Hond krijgt wel vlees, maar geen zout. Medicatie is anti-epilepticum en is dus levenslang.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Marina

Citaat van: Avondrood op januari 24, 2010, 00:41:37 AM
maar één geslacht dat altijd ligt te zagen dat zijn vrouwen.

;D ;D ;D  Volgens mij heeft ons Tymo relatieproblemen.....  ::)
lees hier hoe trollen hun territorium markeren - http://www.randoloup.com/nl/?p=1682

Elachista

Citaat van: Marina op januari 24, 2010, 12:15:53 PM
Citaat van: Avondrood op januari 24, 2010, 00:41:37 AM
maar één geslacht dat altijd ligt te zagen dat zijn vrouwen.

;D ;D ;D  Volgens mij heeft ons Tymo relatieproblemen.....  ::)

Dat heeft niets met relaties uit te staan maar rolverdeling; een man zeurt in 1% van de gevallen, vrouwen 85% en uiteraard kies ik eentje uit de resterende 15% der brave vrouwen. De zeurderigheid die alsnog kan ontstaan, is af te leren.
Groet,
Tymo