vacatures op het gebied van ecologie

Gestart door Vincent de Lenne, november 18, 2009, 11:52:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent de Lenne

Ik zal me eerst even kort voorstellen. Mijn naam is Vincent de Lenne en in juli ben ik afgestudeerd aan Hogeschool Van Hall Larenstein waar ik de opleiding bos en natuurbeheer gevolgd heb. Mijn interesses liggen voornamelijk op het gebied van ecologie en dan vooral het onderzoek en het advies.
Al een aantal jaren ben ik actief op waarneming.nl waar vooral vogels een grote passie van mij zijn. De laatste jaren ben ik mij echter ook in andere soortengroepen gaan interesseren (zoogdieren, vlinders en planten). Tevens volg ik altijd erg graag de discussies op het forum die ik als zeer leerzaam beschouw.

Momenteel ben ik op zoek naar een startersbaan op het gebied van ecologie (ecologisch adviesbureau). Omdat er op dit forum veel gebruikers actief zijn met een ecologische achtergrond hoop ik dat jullie met mij mee willen denken. Ik ben woonachtig in het oosten van het land (twente), en zou hier ook het liefst aan de slag gaan.
Maar omdat de banen hier niet voor het oprapen liggen ben ik ook bereid om voor een leuke baan te verhuizen.

Met vriendelijke groet,
Vincent de Lenne
met vriendelijke groet,
Vincent de Lenne


Vincent de Lenne

Bedankt voor de link Norman

Met vriendelijke groet,
Vincent de Lenne
met vriendelijke groet,
Vincent de Lenne