Hoofdmenu

Winter koning

Gestart door J&L, juni 30, 2008, 21:48:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

J&L

Tjiftjaf aan het zonnen.

LakeSide

Als je altijd nat wordt is het tenminste echt nodig, zoals deze aalscholver uit Mexico:


J&L

#32
Hoi Jaco,

Moest je daar speciaal voor naar Mexico.
Ze zitten hier óók hoor!!Weten ook de laatste paling vissers uit Volendam.

Mooie foto  :duim:
Ik heb ook even op je site gekeken mooie macro foto's dan lijken insecten een stuk enger vooral Spinnen en Sprinkhanen.

LakeSide

Citaat van: J&L op oktober 07, 2009, 11:27:18 AM
Hoi Jaco,

Moest je daar speciaal voor naar Mexico.
Ze zitten hier óók hoor!!Weten ook de laatste paling vissers uit Volendam.

Mooie foto  :duim:
Ik heb ook even op je site gekeken mooie macro foto's dan lijken insecten een stuk enger vooral Spinnen en Sprinkhanen.

Dank je. Ik kijk ook altijd uit naar nieuwe foto's van jou. Vooral die vossen serie van dit jaar vond ik erg mooi!

J&L

Ja dat was ook een mooi gezicht.Ben daar helaas al een tijdje niet meer geweest.We hebben sinds één jaar een andere hond uit het asiel deze zat al met 7-10mnd. aan een boom,niets geleerd en niet opgevoed.Hij leert erg moeilijk en traag(lijkt op zijn baas Haha)dus handen vol aan er gaat veel tijd in zitten.Kan ook niet echt mee als ik ga fotograferen nou ja kan wel maar het worden dan andere foto's dan wat ik in gedachte had te gaan maken.Deze hond aan de pols en foto's maken gaat niet echt samen.Ook had iemand zonder te vragen mijn kijker uit de auto gehaald,dus moest ik een nieuwe.De vossen zitten ver dus zonder kijker heb je daar niets te zoeken(je kunt niet dichter bij komen).
Als we weer eens zijn geweest zie je de foto's wel.

J&L

Vandaag de Blauwe reiger in de zon.

J&L

Het was vandaag weer heet dacht ook deze gaai.

J&L

Tjiftjaf aan het zonnen.

J&L

Witte kwikstaart in de zon.

Vincent Hart

Citaat van: J&L op oktober 07, 2009, 11:27:18 AM
Ze zitten hier óók hoor!!Weten ook de laatste paling vissers uit Volendam.
Je bedoelt de laatsten van de palingvissers die de paling in het IJsselmeer vrijwel hebben uitgeroeid, en daar nog altijd aalscholvers de schuld van geven, terwijl dat door wetenschappelijk onderzoek allang, en meermaals, ontmaskerd is als kul?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

J&L


Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

J&L

Ook hier in Enkhuizen klagen de vissers over de Aalscholvers.
Maar goed dat is een onderwerp voor een ander topic.

Terug naar de zon!
Vandaag de familie Merel.