fotowedstrijd VWG Nijmegen

Gestart door marcel123, maart 13, 2006, 14:19:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcel123

CiteerHallo dames en heren fotografen,
Gaarne zou ik jullie namens de VWG Nijmegen e.o. attent willen maken op de fotowedstrijd die ook weer in 2006 is uitgeschreven door ons.
Ik heb jullie namen geplukt van waarnemingen.nl waar jullie weleens of vaker foto's plaatsen bij ingezonden waarnemingen. Daar zijn vaker verrassend mooie platen bij die een bredere waardering verdienen.
Als bijlage heb ik het wedstrijdregelement toegevoegd. Daarin wordt ook vermeld hoe foto's kunnen worden ingestuurd.
Ik hoop dat jullie je aangesproken voelen.
PS: geef dit bericht gerust door aan anderen die natuur fotograferen in ons werkgebied.
Sjak Gielen

De belangrijkste beperking lijkt:
CiteerAlleen foto's van 2006 uit het werkgebied van Vogelwerkgroep Rijk van Nijmegen

Dragonfly

Verdere informatie voor liefhebbers:

CiteerAlgemene voorwaarden:
-Geen beperking aantal inzendingen per persoon.
-Alleen foto's van 2006 uit het werkgebied van Vogelwerkgroep Rijk van Nijmegen.
-De inzendingen worden over één van de volgende vier categorieën verdeeld: vogels
(spiegelreflexcamera), vogels (digiscoping), andere dieren (zoogdieren, insecten, etc), en
een vrije categorie. De inzender geeft onder welke categorie de foto valt.
Naam voor de foto moet als volgt opgebouwd zijn: 'titel - locatie - datum.jpg'. Dus
bijvoorbeeld: 'Grote Gele Kwikstaart - Hollands-Duitsch gemaal -1 mei 2006.jpg' of
'Zonsopgang bij de Plak - 10 oktober 2006.jpeg'. De namen van diersoorten moeten net
als in de Mourik met een hoofdletter geschreven worden. Maximale resolutie is 800x600,
72 dpi, maximaal 150 kb per foto. Vogelwerkgroep Rijk van Nijmegen heeft het recht de
foto's eenmalig op haar website te plaatsen en eenmalig af te drukken ten behoeve van
de tentoonstelling. De inzender van foto's verleent dit recht zodra foto's ingezonden zijn.
De inzendingen kunnen tot 1 november 2006 naar het volgende adres worden gestuurd:
webmaster@vogelwerkgroepnijmegen.nl.
De beoordeling door het publiek start op 1 november 2006 en eindigt op 1 december 2006.
In december 2006 vindt de jurering plaats door de vakjury. Bekendmaking van de uitslag en start van de expositie zal plaatsvinden in januari 2007.
Godelieve Brinkhof
Kijk ook eens op mijn (foto)blog: Godelieve Wandelt

(\__/)
(='.'=)
(")_(") This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!