De mooiste plek van Nederland

Gestart door Cees Veenema, februari 06, 2006, 13:19:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

Elachista

Groet,
Tymo

Corryabbink

het resultaat is er ook naar. Cees staat voor in Drente :duim:  
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Cees Veenema

#62
Hallo Elmar,

Ik heb het Steffersbosjes voor je opgespoord. De poel is inderdaad ook aanwezig.
Misschien dat het een beetje helpt de vervelende herrinneringen aan de bewuste periode te vergeten. De tekst op de andere kant van het paaltje zal ik daarom maar niet tonen.
Groet,

Cees

Corryabbink

met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Cees Veenema

#64
Citeer:blink: Je maakt me nieuwsgierig!
Alleen maar even terug bladeren Corry. (RVK).
Groet,

Cees

Windekind

#65
Tjonge wat ziet dat er ruig uit.
Wat ontzettend leuk Cees dat je dat voor mij hebt opgezocht en gefotografeerd.
Ik ken het alleen net aangelegd (1992).
Het brengt weer herinneringen boven aan dat mooie kleinschalige landschap van daar.
Ik vind het erg leuk dat het als zodanig nog bestaat (Steffersbosje) met naam en al.
Ik kan je nog mededelen dat de belangrijkste conclusie van mijn onderzoekje was dat het kleinschalige landschap binnen de rvk Ruinen goed is behouden. Het belangrijkste kleine kritiekpunt was dat  te gemakkelijk afstand werd gedaan van solitaire bomen en kleine relicten van singels e.d. die m.i. juist het ouderwetse karakteristieke (houdt ik van) karakter benadrukten. dat werd dan wel gecompenseerd (die bomen) , maar het gaat m.i. in jouw landschap juist om dat ouderwetse (schijnbaar) rommelige kleinschalige landschap. Een rationele verkaveling met even veel bomen, bosjes e.d. is een heel ander verhaal, dan een schitterend oud landschap met her en der volgens oude patronen verdeelde landschapselementen en solitaire bomen.


Groet,

Elmar
Met vriendelijke groet,
Elmar Prins

Cees Veenema

#66
Hallo Elmar,

Ik ben het helemaal met je eens. Ook voor de RVK is er al geknipt en geschoren in het landschap. Het is leuk voor Steffers dat het bosje naar hem vernoemd is maar na 13 jaar straalt de kunstmatigheid er nog van af.
Wellicht dat je mij nu beter begrijpt waarom ik Rheebruggen zo'n mooi gebied vindt.
Als je je nog eens wat te binnen schiet zeg je het maar.
Ook leuk dat je deze activiteit op prijs stelt. Daarom nog een toegift van een plaatje op kleine afstand van het bosje. Dit is toch wat je bedoelt?
Groet,

Cees

Cees Veenema

#67
Aan alle supporters van Rheebruggen en persoonlijke fans !

Vanaf vandaag kan er één KEER PER DAG gestemd worden op de mooiste plek enz.

Zouden  jullie alsjeblieft de moeite willen nemen ?

Ik vertrouw er op.

http://www.ncrv.nl/?nav=ivtltCsHtGDcBjBN
Groet,

Cees

Elachista

Groet,
Tymo

Cees Veenema

Hallo Tymo,
Daarvoor ben ik je elke dag dankbaar en natuurlijk ook de andere trouwe stemmers. Je kunt het geloven of niet maar ik vermoed dat zelfs Ali inmiddels helemaal weg is van Rheebruggen.
Hebben jullie nog naar mijn educatieve speurtocht gekeken?
Groet,

Cees

Elachista

Ja ziet er wel leuk uit, het komt leuker over dan dat gezwam vanuit die krabbenkreek.....
Groet,
Tymo

Corryabbink

#71
Ik ook :D

Goed georganiseerde speurtocht met leuke opdrachten. Je kunt meer dan je denkt!!!!!!!!
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Cees Veenema

#72
Rheebruggen.
Groet,

Cees

Elachista

Vanochtend lag er vast meer  :D  
Groet,
Tymo

Cees Veenema

CiteerVanochtend lag er vast meer  :D
Hallo Tymo,

Nee niet bij ons anders had ik de ronde nog wel een keer gedaan.
Al hoeft het niet altijd zo te zijn "Hoe meer hoe beter toch"?
Groet,

Cees

Corryabbink

CiteerRheebruggen.
Hoi Cees,

Je hebt mooie foto's op de site van "de mooiste plek staan".

Ik zag zelfs nog een poel............ lokt me altijd om te inventariseren.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Cees Veenema

#76
Dank je wel Corry,

Misschien dat Marijke ook nog tot inkeer komt.
Je moet trouwens wel een ontzettende stumper zijn om van de mooiste plek geen mooie foto's te kunnen maken.

Tot spreeks,

Wacht er nog iemand op de link ??? Nou hier dan nog een keer.

http://www.ncrv.nl/?nav=ivtltCsHtGDcBjBN
Groet,

Cees

huysse

Citeer
Misschien dat Marijke ook nog tot inkeer komt.
Dag Cees,

Ik heb nooit beweerd dat het niet de mooiste plek zou kunnen zijn, alleen... ik weet het niet!
Verder ben ik ook wat allergisch voor dergelijke acties.
Evenzo goed succes!

Is er al geprobeerd om na het verwijderen van de "stemcookie"nog eens tig keren te stemmen onder het motto: "Het doel heiligt de middelen"????????
Ik heb gehoord dat ze daar wel achter komen?

Groet,
Marijke

Cees Veenema

Bedankt Marijke,

Wij zullen zien wat we er verder van kunnen maken.
Stemfraude ? Ik heb mij er niet mee bezig gehouden.
Groet,

Cees

Corryabbink

Hoi Cees,

Gefeliciteerd met het behalen van de 2e ronde :duim:  
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Cees Veenema

#80
Alle vrienden van waarneming.nl

Corry bedankt voor je felicitatie maar vooral ook voor de daadwerkelijke steun, zo ook Tymo en  bedankt voor je leuke reactie op mijn weblog.
Alle stemmers ontzettend bedankt.
Het verwerven van stemmen bleek vele keren lastiger dan ik mij had voorgesteld.
In algemene zin is gebleken dat  goede wil en voornemens zo maar kunnen vervluchtigen en worden opgeslokt door andere bezigheden.
Maar wellicht dat het mij zelf ook zo zijn gegaan in de sneltrein van het huidige bestaan.
De opdrachten in de tweede ronde zijn nog niet binnen, wel is al duidelijk dat ze van een zwaarder kaliber zullen zijn.
Ik hoop nog weer een beroep op jullie te mogen doen want jullie hebben to zover onmiskenbaar bijgedragen tot het eerste succes.
Vriendelijke groet en nogmaals bedankt!
Cees.
Groet,

Cees

Elachista

Groet,
Tymo

Cees Veenema

CiteerJe collega ligt er uit  :P
Dus Cees ................................................ ?
Groet,

Cees

Elachista

is nu de enige vertegenwoordiger uit Drenthe, en zal misschien nog hoog kunnen eindigen!
Groet,
Tymo

Cees Veenema

Nou ja O.K. dan Tymo,
Een felicitatie aan mij zou in dit geval ook een felicitatie aan je zelf zijn.
Ik apricieer je bescheidenheid.
Groet,

Cees

Elachista

Nou ja, geen felicitatie voor mezelf maar wel voor jou, wie is hier nou de ambassadeur..
Stemmen is niets speciaals hoor, een keer klikken op een rode button.
Idee om een nieuwsbericht te plaatsen op http://www.drenthe.nl en http://www.rtvdrenthe.nl dan zit je wel snel een paar honderd stemmen hoger.
Groet,
Tymo

Cees Veenema

Ga ik mee aan de slag,
dank je wel Tymo.
Groet,

Cees

Corryabbink

CiteerNou ja, geen felicitatie voor mezelf maar wel voor jou, wie is hier nou de ambassadeur..
Stemmen is niets speciaals hoor, een keer klikken op een rode button.
Idee om een nieuwsbericht te plaatsen op http://www.drenthe.nl en http://www.rtvdrenthe.nl dan zit je wel snel een paar honderd stemmen hoger.
In ieder geval heeft Cees de voorpagina van waarneming.nl al gehaald met zijn mooiste plek :lol:  
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Cees Veenema

Citeer
CiteerNou ja, geen felicitatie voor mezelf maar wel voor jou, wie is hier nou de ambassadeur..
Stemmen is niets speciaals hoor, een keer klikken op een rode button.
Idee om een nieuwsbericht te plaatsen op http://www.drenthe.nl en http://www.rtvdrenthe.nl dan zit je wel snel een paar honderd stemmen hoger.
In ieder geval heeft Cees de voorpagina van waarneming.nl al gehaald met zijn mooiste plek :lol:
Dank je voor de extra prikkel Corry.
Groet,

Cees

Cees Veenema

#89
Alle vrienden van waarneming.nl

De groepsindeling voor de tv uitzending is bekend.
Samen met Flevoboulevard en Heidestein zit Rheebruggen in de groep waarvan de
uitzending op 15 april zal plaats vinden - Ned. 1
Direct na de uitzending kan maximaal één uur gestemd worden per televoting en daarna ook via internet.
Elke bezoeker kan 1 x stemmen.
Het gebied met het minste stemmen valt af de andere twee gaan door naar de finale op 13 mei.
Ik kom op de verdere gang van zaken nog terug.
Het is ondertussen een drukte van jawelste. Afgelopen zaterdag een mooi stuk in Dagblad van het Noorden.
Morgen opnames voor radio 2  met film.
Voorbereidingen voor de filmopnames voor de tv uitzending en over een week de opname zelf.
Het begint spannend te worden.
Voor nu.
Groet,

Cees