Grootste misser....

Gestart door Pim, november 05, 2004, 22:42:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

jennifer88

nou ja hier in arnhem zit een ijsvogel die ik dolgraag wil zien, maar  :censored:  neit kan vinden.
jennifer distelbrink
 
(l) yellow (l)

Rick van der Weijde

CiteerTot aan september dit jaar was mijn grootste misser ongetwijfeld de Visarend. Waar ik ook ging kijken op plekken waar er normaal niet omheen gekeken kan worden, overal viste ik achter het net. Gelukkig dit jaar verholpen... ^_^
Grootste misser dit jaar zijn de Burgemeesters (grote dit jaar 3x gemist, en de kleine 1x (of was dit al weer vorig jaar...) <_< )
De vloek is van mij af! (Zegt hij opgelucht)... Gisteren een Grote Bur in Scheveningen mogen spotten. NIet eentje die ik zelf ontdekt heb hoor (zit er al een maand of wat), maar valt toch nog niet mee in de enorme groepen Zilvermeeuwen (zeker niet wanneer deze enkelt maar vliegen).  ;)  
Rick van der Weijde
Corotauria Nature Photography

Tapinoma

Citeernou ja hier in arnhem zit een ijsvogel die ik dolgraag wil zien, maar  :censored:  neit kan vinden.
Dan moet je wel aan de goede kant van Arnhem zoeken. Ik zie ze vooral aan de oostkant: heemtuin Presikhaaf, park Angerenstein en de wijde omgeving (ook tuin Larenstein, kasteel Biljoen).
Ik ben er zelfs een keer bijna over heen gefietst: de ijsvogel stak net de weg over toen ik langs een sloot reed. Hij moest uitwijken en ik hoorde z'n vleugel tegen een lantaarnpaal slaan. Hij vloog gelukkig gewoon door.

Groet,

Nicoliene
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eén mier in de hand is beter dan een heel nest in je broek!

Vriendelijke groet,
Nicoliene

jennifer88

ik ben al 934803985985 keer getipt maar ikdenk dat ik een ijsvogelvloek heb jongens en meiden <_<  
jennifer distelbrink
 
(l) yellow (l)

jasper

Jij bent wel erg vaak getipt  :P  

Rick van der Weijde

Moet je het eens proberen uit te spreken... :P  
Rick van der Weijde
Corotauria Nature Photography

jennifer88

:huh: dat ga ik maar es niet doen haha.
jennifer distelbrink
 
(l) yellow (l)

jasper

Tja, dan ben je wel iedere duizenste van een seconde door iemand getipt, wist niet dat mensen zo snel konden zijn  :P  ;)  

jennifer88

jennifer distelbrink
 
(l) yellow (l)

thijs

CiteerMoet je het eens proberen uit te spreken... :P
negenhonderdvierendertigmiljardachthonderddriemiljoennegenhonderdvijfentachtigduizendnegenhonderdvijfentachtig
ofwel negen honderd vierendertig miljard achthonderd drie miljoen negen honderd vijfentachtigduizend negenhonderd vijfentachtig  ^_^

Thijs

Thijs Udo
VWG Alkmaar

jasper


jennifer

jaja t kan dus wel he? haha :lol: