"Gebeurtenissen in de komende 30 dagen"

Gestart door Louis.Boumans, augustus 10, 2008, 23:41:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Louis.Boumans


Beste Administrators,

Ik heb het insectenweekend 29-31 aug aanstaande gemeld in het forumonderdeel Excurises, en op natuuractief.nl.

Maar deze activiteit verschijnt nog niet hier in de rubriek "Gebeurtenissen in de komende 30 dagen". Wat moet ik doen om het daar in te krijgen?

groet en bij voorbaat dank, Louis

marcel123

#1
Admins kunnen dat maar ik heb ook niet-admins daar in zien posten..blijkbaar een rechtenkwestie...

marcel123

#2
Probeer het zelf nog eens.

Louis.Boumans

Hoi MArcel,

ik zie dat het gerelateerd is aan de Kalender - een functie die ik nog niet eerder had ontdekt. Ik zie ook dat jij al onze excursie in de Kalender hebt geplaatst. Waarvoor dank!

Maar toch verschijnt het nog niet in de "Geurtenissen in de komende 30 dagen". Terwijl je zou denken dat dit automaties gegenereerd wordt uit de Kalender..?

marcel123

#4
Citeeraar toch verschijnt het nog niet in de "Geurtenissen in de komende 30 dagen".
Welles ;) of geef een link.

Louis.Boumans

Oeps  :wub:  het staat er inderdaad! Al de hele tijd?!

Ik heb het over het hoofd gezien omdat het woord 'insectenweekend' er niet instaat. Misschien kun je dat nog aanpassen in de titel van het item in de agenda?

Ik kna idd zelf itmes toevoegen, ik heb het LIW weekend voorjaar 2009 alvast toegevoegd, maar ik kan andermans postings natuurlijk nioet editen.

Sorry voor de verwarring, Louis