Hoofdmenu

Nieuw hier

Gestart door Barbara1, november 28, 2007, 22:02:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Barbara1

Hallo allemaal,
Ik ben Barbara en nieuw hier.Ik weet nog niet goed hoe het hier allemaal gaat maar dat leer ik gauw genoeg.Ik ben een natuurfreak maar ik neem aan dat jullie dat ook zijn.Ik werk als vrijwilligster op verschillende gebieden in de natuur.Ik ben "vogelaar".maak Bonsai's,heb huisdieren,noem maar op.Ik ben eigenlijk ook hier om te leren dus ik zal best veel vragen.Tot nu toe deed ik waarnemingen voor VOFF maar nu ook hier.

Groetjes Barbara







Imperator

Van harte welkom, Barbara!! Veel plezier op deze site!
vriendelijke groet,

Trees

petermeer

Van harte welkom Barbara. Leuk idee om je voor te stellen.

(Misschien dat je even naar je avatar kunt kijken, bij mij zie ik vakje met een rood kruisje in de linkerboven hoek.)
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Corryabbink

Welkom Barbara :duim:
Wanneer je iets niet weet dan vraag je het maar. Iedereen wil je helpen.
Veel succes!
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

oostsouburg

CiteerHallo allemaal,
Ik ben Barbara en nieuw hier.Ik weet nog niet goed hoe het hier allemaal gaat maar dat leer ik gauw genoeg.Ik ben een natuurfreak maar ik neem aan dat jullie dat ook zijn.Ik werk als vrijwilligster op verschillende gebieden in de natuur.Ik ben "vogelaar".maak Bonsai's,heb huisdieren,noem maar op.Ik ben eigenlijk ook hier om te leren dus ik zal best veel vragen.Tot nu toe deed ik waarnemingen voor VOFF maar nu ook hier.

Groetjes Barbara
Welkom Barbara je kan hier al je vragen en opmerkingen kwijt.

vuurvlinder

Citeer
Welkom Barbara je kan hier al je vragen en opmerkingen kwijt.
Bij die bomen??? :D  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

oostsouburg

Citeer
Citeer
Welkom Barbara je kan hier al je vragen en opmerkingen kwijt.
Bij die bomen??? :D
Ha,ha leuk grapje hoor.