Hoofdmenu

Pop-up buiten NL

Gestart door AvanderHeijden, juni 28, 2022, 11:31:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

AvanderHeijden

Op verzoek van Hisko maak ik hier melding van het volgende.

Ik heb vorige week in Oostenrijk en Duitsland een paar keer met beeldherkenning zitten spelen in ObsMapp, met nogal wisselende resultaten. Je krijgt gedurende een seconde of twee een heel klein pop-upje te zien met een melding die erop zal duiden dat beeldherkenning buiten Nederland en Belgiƫ niet betrouwbaar is maar de volledige zin is niet eens leesbaar omdat hij vanwege de kleine afmetingen van het pop-upje midden in de zin wordt afgekapt. Weinig behulpzaam en niet erg nuttig zo.

Ik heb versie 7.39 en ik zie geen update in Google Play Store.

Volgens Hisko zou ik die melding alleen buiten Europa moeten zien.

Gebruikte telefoon: Poco F3 met Android 12

marcel234

#1
Citaat van: AvanderHeijden op juni 28, 2022, 11:31:53 AM
Volgens Hisko zou ik die melding alleen buiten Europa moeten zien.
Gebruikte telefoon: Poco X3 met Android 12
Probleemloos te reproduceren in Nederland ( versie 7.33.6). Maar je hebt er als gebruiker geen last van dus gewoon zo laten.
Hoewel, is identificatie wel goed nederlands?

AvanderHeijden

Citaat van: marcel234 op juni 28, 2022, 14:23:49 PM
Citaat van: AvanderHeijden op juni 28, 2022, 11:31:53 AM
Volgens Hisko zou ik die melding alleen buiten Europa moeten zien.
Gebruikte telefoon: Poco X3 met Android 12
Probleemloos te reproduceren in Nederland. Maar je hebt er als gebruiker geen last van dus gewoon zo laten.

Het zou niet moeten gebeuren en het is verwarrend met de recente uitrol van NIA naar heel Europa, dus ik ben het niet met je eens. Als je auto telkens met een lampje meldt dat je tank leeg is terwijl dat niet zo is "heb je er als gebruiker ook geen last van" maar het rijdt ook niet prettig.

Alex Kwak

Bedankt voor de melding. Op korte termijn (eerder weken dan maanden) komt ObsMapp 9 en zal dit probleem verholpen zijn.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!