Gasten op het forum?

Gestart door tekenaar, februari 08, 2022, 01:11:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

tekenaar

Zojuist zag ik dat er 402 gasten op het forum zijn, en 6 leden (waarvan 2 verborgen). Het is 1 uur in de nacht?

Wat hebben al die "gasten" in 's hemelsnaam bij nacht en ontij op dit forum te zoeken?
Paul Veenvliet
dieren en planten tekeningen: https://paulveenvliet.art/
excursies in Slovenie: https://www.slovenia-nature-guide.si/

Cygnus

Gasten kunnen ook leden zijn die niet zijn ingelogd. Ikzelf log ook alleen maar in als ik ergens op wil reageren. Lezen doe ik anoniem. Vermoedelijk zijn er meer die dat doen.
Met vriendelijke groeten,
Trinus Haitjema

frkvh

Citaat van: tekenaar op februari 08, 2022, 01:11:38 AM
Wat hebben al die "gasten" in 's hemelsnaam bij nacht en ontij op dit forum te zoeken?
vraag gaat eigenlijk ook op voor leden. om dat uur slaap de meeste "normale" mensen.
When seeking truth the answer is the road
When seeking wisdom the journey is your home
-- Sam Herring

Rob Koelman

Citaat van: tekenaar op februari 08, 2022, 01:11:38 AMZojuist zag ik dat er 402 gasten op het forum zijn, en 6 leden (waarvan 2 verborgen). Het is 1 uur in de nacht?

Wat hebben al die "gasten" in 's hemelsnaam bij nacht en ontij op dit forum te zoeken?

Die vraag moet je dus ook jezelf stellen...  ;)
Met vriendelijke groet, Rob

Cygnus

Citaat van: frkvh op februari 12, 2022, 11:58:01 AM
Citaat van: tekenaar op februari 08, 2022, 01:11:38 AM
Wat hebben al die "gasten" in 's hemelsnaam bij nacht en ontij op dit forum te zoeken?
vraag gaat eigenlijk ook op voor leden. om dat uur slaap de meeste "normale" mensen.

Nu zijn waarnermers natuurlijk niet te kwalificeren als "normale" mensen. Doorgaans is het hoogste aantal mensen tegelijk aanwezig op het forum gedurende een willekeurige dag rond de 450. Als er dan om 1 uur 's nachts nog 400 mensen op het forum zitten kan de conclusie zijn dat dat het voor waarnemers heel normaal is om dan nog op het forum te zitten.
Met vriendelijke groeten,
Trinus Haitjema

Maakun

Veel van die bezoekers zullen ook geen mensen zijn, maar bots
Gr, Maarten