Herbariumdoos

Gestart door Leighmus, januari 20, 2022, 12:58:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Leighmus

Misschien heeft iemand er iets aan: ik heb best wat tijd besteed aan het vinden van een goede doos voor mijn convoluten en vond deze, voor ansichtkaarten. Geen loze ruimte maakt me blij.
Rens schreef wat je las

Guido Berger

Citaat van: Leighmus op januari 20, 2022, 12:58:58 PM
Misschien heeft iemand er iets aan: ik heb best wat tijd besteed aan het vinden van een goede doos voor mijn convoluten en vond deze, voor ansichtkaarten. Geen loze ruimte maakt me blij.

Ziet er keurig uit!
Geen brokken steen erbij zoals bij veel korstmossen ...

Zou je aub ook de binnenmaten willen doorgeven?

Leighmus

Yep:

Afmeting binnenmaat bodem: Lengte 405 mm Breedte 163 mm hoogte 130 mm.
Rens schreef wat je las

Sander v Zon

Daar passen enveloppen inderdaad heel mooi in. Verdorie, net mijn dozen op orde; komt dit nòg mooiere doosje voorbij. Dank voor het delen!
Groeten,
Sander

lukasverboom

Ik wou dat ik dit gezien had voordat ik mijn schoenendozen kocht! Maar om naast 13 schoenendozen zo'n smallere te hebben is nu niet handig... Hmm...
Groet,
Lukas

Marien bioloog
Favoriete groepen: korstmossen, mossen, schelpen, vleermuizen, mariene dingen.

Korstmossen in de tuin? https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,464730.0.html

Datura

Daar ga ik eens een aantal van inslaan! Top, dank!
Natuurlijke groeten van
Kim Lotterman

Crossbill guides

Leighmus

Citaat van: lukasverboom op januari 20, 2022, 16:26:26 PM
Ik wou dat ik dit gezien had voordat ik mijn schoenendozen kocht! Maar om naast 13 schoenendozen zo'n smallere te hebben is nu niet handig... Hmm...

Citaat van: Sander v Zon op januari 20, 2022, 15:44:34 PM
Daar passen enveloppen inderdaad heel mooi in. Verdorie, net mijn dozen op orde; komt dit nòg mooiere doosje voorbij. Dank voor het delen!


Misschien is er ergens een arme fashionista met teveel schoenen en te weinig geld aan wie jullie je schoenendozen kunnen doneren. Dan is er een excuus.
Rens schreef wat je las