Te koop: Leica Trinovid 10 x 25

Gestart door frankneijts, november 11, 2021, 22:45:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

frankneijts

Ligt al enkele jaren te verinteresten: een nog prima Leica Trinovid 10 x 25. Was mijn reservekijker maar natuurlijk ook ideaal als je gaat wandelen, vissen, de hond uit laten of andere dingen gaat doen dan speciaal vogels kijken ... Inmiddels heb ik m, vanwege mijn toegenomen belangstelling voor insecten, echter vervangen door een 10 x 32 Leica Trinovid omdat die veel dichterbij instelbaar is en verder niet heel veel groter of zwaarder is.
Het kijkertje is niet meer de jongste maar nooit intensief gebruikt en vertoont dus relatief weinig gebruikssporen: wat kleine lakschade op sommige scharnieren. Er zit 1 piepklein krasje op 1 van de frontlenzen maar daar zie je niks van als je er doorheen kijkt. Dit type wordt nog steeds gemaakt en kost nu nieuw ca. 500 €. Deze mag weg voor 170 € (en dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening) maar elk reëel bod wordt in overweging genomen ..

Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

woen

Dag Frank,

Ik dacht een pb'tje verstuurd te hebben maar zie die niet meer terug in mijn verstuurde items. Heb jij iets ontvangen?

Groeten,

Jeroen

frankneijts

Citaat van: woen op november 17, 2021, 12:42:43 PM
Dag Frank,

Ik dacht een pb'tje verstuurd te hebben maar zie die niet meer terug in mijn verstuurde items. Heb jij iets ontvangen?

Inmiddels wel maar ik heb m gisteren verkocht (helaas voor jou). Dus ik haal de ad weg.
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

woen

Groeten,

Jeroen