openen foto met obs werkt niet

Gestart door Levi, november 15, 2020, 10:23:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

Levi

Wanneer je de app opent kun je kiezen tussen de camera en via de fotobibliotheek (die werkt wel). Die eerste knop werkt dus niet naar behoren.
Wanneer ik op "het icoontje met het fototoestel" druk kan ik fotos maken maar ze verschijnen niet in obsidentify (en kan ze dus niet bewerken/identificeren). Wanneer ik "het icoontje gebruik om door de bestanden te browsen" in een andere app kan ik wel de geselecteerde foto gebruiken (en heb ik dit probleem niet). Hoe kan ik dit oplossen zodat na het maken van de foto (met het camera-icoontje) ik deze wel degelijk rechtstreeks kan gebruiken? Alvast dank voor de hulp

Sjaak Schilperoort

Levi, welk toestel en OS-versie gebruik je? Wat zijn de permissies van de app?

Levi

hoi,
ik heb een Mi A2 Lite
android-versie 10
cameratoegang werd toegestaan

Levi

Ik vind het echt spijtig dat ik mijn app nog niet naar behoren kan gebruiken. Heeft iemand mss een oplossing voor eerder vermeld probleem? Wanneer ik op "het icoontje met het fototoestel" druk kan ik fotos maken maar ze verschijnen niet in obsidentify (en kan ze dus niet bewerken/identificeren) Ook na het opnieuw installeren van de app, blijft hetzelde probleem zich voordoen. Thanks!!!