Hoe waarnemingen vervagen?

Gestart door krisd145, augustus 04, 2018, 10:28:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

krisd145

Beste,
Ik ben een nieuwe gebruiker van Obsmapp. Bij het zoeken naar een extra lijst met soorten om te downloaden, heb ik per ongeluk mijn waarnemingen al doorgestuurd naar de website. Ik had echter een aantal waarnemingen willen vervagen, zoals de gids ons gevraagd had. Op de website vind ik niet dadelijk hoe je dat nog kan doen.
Ook lijken mijn foto's die ik met mijn smartphone gemaakt heb, niet mee opgeladen te zijn.
Graag wat tips en tricks.

Lowieke

#1
Voor het vervagen kies je op waarnemingen.be het menu "mijn waarneming.be" en vervolgens "mijn waarnemingen" Nu kan je door op het volgende icoontje achter de te vervagen waarneming te klikken de waarneming wijzigen en in het wijzigingsblad dat nu verschijnt onderaan het vakje KM-hokvervaging aanklikken en aflsuitend op OK drukken.
Jeroen.

Marijn de Weijer

En voor het tweede deel van je vraag oo je scherm MIJN WAARNEMINGEN staat rechts de in de rij een fototoestel met een plusteken, als je hierop klikt krijg je een scherm waar je fotos uit je telefoon album kunt toevoegen.

Als je de fotos in de toekomst meteen via Obsmap wilt uploaden, moet je bjj het invoeren in Obsmap onderaan de invoerbladzijde op het fototoestel klikken en dan koppel de de juiste foto aan de waarneming.

Succes,
Marijn

P.S., we zijn op dit forum gewend om onder je eigen naam te werken, dus graag ondertekenen met je eigen naam
Met vriendelijke groet,

Marijn de Weijer