Kolonietelling (gier)zwaluwen

Gestart door wvreusel, juli 06, 2018, 15:06:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

wvreusel

Hier kan je terecht met vragen over het project kolonietelling (gier)zwaluwen.

fluitenier

Bij het registreren van een telling kun je de telling toelichten in het veld Notities, maar de gegevens die ik daar noteerde vind ik op het eerste gezicht nergens meer terug, niet in het projectenscherm en niet in de waarneming die automatisch wordt aangemaakt in waarnemingen.be.

Gaan die notities verloren? Het lijkt mij sowieso nuttig om de genoteerde info over te nemen in de waarneming.

Daarnaast zou ik het misschien handig vinden als je ook notities zou kunnen verbinden aan de projectlocatie, algemene informatie over de broedplaats bijvoorbeeld ("nest in woning, ingang via kapotte dakgoot aan straatzijde").
Groeten,
Bart - validator gallen

Familieoverzicht galwespen NL - galwespen BE
Familieoverzicht galmuggen NL - galmuggen BE
Familieoverzicht galmijten NL - galmijten BE

Gebruik de Gallenzoeker!

wvreusel

De gegevens bij notities zijn niet verloren. Je kan dit terug zien als je het bezoek opent en op Bewerk klikt.
Maar inderdaad zou dit wel ook gewoon getoond moeten worden bij raadplegen van een bezoek. Ik geef dit door aan de programmeurs.
De projectinfo is wel enkel zichtbaar via de projectpagina's en komt niet in de waarneming terecht. Wel kan je in de waarneming zien dat die deel uitmaakt van een project.

Toevoeging van notities bij een locatie nemen we mee als wens.


fluitenier

Groeten,
Bart - validator gallen

Familieoverzicht galwespen NL - galwespen BE
Familieoverzicht galmuggen NL - galmuggen BE
Familieoverzicht galmijten NL - galmijten BE

Gebruik de Gallenzoeker!