Hoofdmenu

Beta-testen voor ObsMapp

Gestart door Alex Kwak, januari 30, 2017, 08:59:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

SlechtValk

Citaat van: hiskodevries op mei 23, 2018, 07:49:57 AM
wat is nu de bug ? -> https://waarneming.nl/search_advanced.php?q=groenling&x=0&y=0
komt precies overeen

Sorry to say so, maar om eerlijk te zijn voel ik me niet erg serieus genomen... :angry:

De bug is dat mij gevraagd wordt of ik 'Groenling' of 'Groenling' bedoel. Voor het geval je het niet meteen ziet: dat zijn dezelfde dingen... (ja ik weet dat het om Groenling (Carduelis chloris) en Groenling (Chloris chloris) gaat, maar dat is onzichtbaar.) hoe dat in de database staat (waardoor dit gedrag wel te verklaren is) interesseert mij niet zo erg... het is een fout als software naar de bekende weg vraagt. Het zijn synoniemen van dezelfde soort, je zou niet de keus moeten krijgen welke synoniem je bedoelt (zeker niet als het verschil tussen de twee in het keuzescherm niet zichtbaar is).

De link die jij stuurt toont 'Groenling' en 'Hybride Putter x Groenling' duidelijk twee verschillende zaken... maar daar is in mijn voorbeeld geen sprake van.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

wespenbuizerd

Citaat van: Alex Kwak op mei 23, 2018, 10:28:14 AM
Citaat van: Alex Kwak op mei 14, 2018, 13:27:40 PM
Citaat van: wespenbuizerd op mei 13, 2018, 17:09:23 PM
Citaat van: Alex Kwak op mei 13, 2018, 17:03:45 PM
Citaat van: wespenbuizerd op mei 13, 2018, 17:02:18 PM
Inderdaad, maar toch is ze ingevoerd.

Want je kan 'm wel uploaden?!

Inderdaad.
Ook kan ik zien dat een waarneming is ingegeven , maar nog niet geüpload, omdat er een cijfer staat op de tegel 'Waarnemingen' met het aantal waarnemingen en een cijfer op de tegel 'Uploaden' met het aantal waarnemingen dat nog  niet is geüpload.

Kan je het waarnemingenscherm eens openen, en direct daarna mij de logfiles (via de geavanceerde instellingen) sturen?

Dirk?

Ik heb ondertussen vandaag 2 PM's gestuurd.

Dirk
Dirk

Alex Kwak

#242
Citaat van: wespenbuizerd op mei 23, 2018, 22:21:39 PM
Ik heb ondertussen vandaag 2 PM's gestuurd.

Ontvangen. Ik zit momenteel in een conferentie in Duitsland, en kijk er zsm naar.

[edit] Je hebt mail  :blink:
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Nog even n.a.v. mijn melding van eerder: https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=383332.msg2200363#msg2200363

Ik meldde problemen met GPS.

Ik stond net op het punt om een nieuw probleem te melden: De laatste tijd kreeg ik voor ik bij het openen van het speech scherm steeds de melding dat er geen gps gevonden was, vervolgens opende die wel en gaf hij de melding opnieuw en vervolgens werkte het schijnbaar vlekkeloos.

Toen ik (door het te proberen te reproduceren bij toeval) ontdekte dat het (vermoedelijk) komt omdat ik mijn GPS op "spaarstand" had staan.

Ik kan op mijn telefoon kiezen uit 3 standen 1) Alleen GPS (gebruikt gps om uw locatie te schatten) 2) Spaarstand (Gebruikt Wi-Fi en mobiele netwerken om uw locatie te schatten) 3) Hoge precisie (Gebruikt GPS, Wi-Fi en mobiele netwerken om uw locatie te schatten).

Blijkbaar gebruikte ik geen werkelijke GPS... ik snap niet waarom hij het op veel plekken in the middle of nowhere (Waar ik dichtbij geen mobiele netwerkpaal laat staan wifi verwacht) soms prima deed, en andere keren niet.

Dus mocht er nog iemand met het probleem zitten dat GPS soms niet goed werkt... check even of hij/zij geen besparingsopties ingeschakeld heeft op zijn GPS instellingen.

En misschien de app dit zelf laten checken (en melding geven dat dit voor problemen kan zorgen en eventueel de mogelijkheid dit aan te passen).

Geen idee of dit specifiek voor de beta is, maar hier maar gemeld omdat hier ook de eerdere melding was en ik immers momenteel een beta versie gebruik.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

fkdeboer

"probleem" van de nieuwe android versies. onlangs een update gedaan?
zelf hier een paar maanden geleden problemen mee gehad.
wat ook nog van (negatieve) invloed kan zijn is de accu-optimalisatie. Dit zou ik uitzetten voor obsmapp.

een melding zou wel een goede zijn.
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra

Alex Kwak

Citaat van: fkdeboer op juni 04, 2018, 08:44:34 AM
"probleem" van de nieuwe android versies. onlangs een update gedaan?
zelf hier een paar maanden geleden problemen mee gehad.
wat ook nog van (negatieve) invloed kan zijn is de accu-optimalisatie. Dit zou ik uitzetten voor obsmapp.

een melding zou wel een goede zijn.

Volgens mij wordt die controle alleen bij de eerste keer opstarten uitgevoerd. Geen gek idee om dat altijd te doen.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Citaat van: Alex Kwak op juni 04, 2018, 08:48:07 AM
Volgens mij wordt die controle alleen bij de eerste keer opstarten uitgevoerd. Geen gek idee om dat altijd te doen.

Vanaf de eerstkomende update  ;D
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Johan op den Dries

Als ik het vinkje "Probeer foto altijd te herkennen" aan heb staan en ik vanuit de gallery een foto deel met obsmapp dan schiet hij ook altijd door naar een obsidentify app. (zoals je ook zou verwachten.) Bij sommige foto's is dit niet nodig omdat de soort al bekend is maar ik er alleen een foto van heb zonder waarneming.

Ik druk vervolgens obsidentify direct weer weg zonder de herkenning te starten. Ik kom dan weer terug in obsmapp en is de foto wel gekoppeld aan een nieuwe waarneming. Echter de gps locatie + datum/tijd is niet overgenomen vanuit de foto.

Zonder het vinkje aan krijg je wel weer de melding "locatie overnemen" en is de locatie + datum/tijd ook direct gekoppeld aan de waarneming.


Johan op den Dries
Sneek

wespenbuizerd

Citaat van: wespenbuizerd op mei 13, 2018, 11:57:06 AM
Citaat van: Alex Kwak op mei 07, 2018, 14:36:18 PM
Citaat van: wespenbuizerd op mei 07, 2018, 14:22:30 PM
1) Er bestaat een probleem om ingegeven waarnemingen te kunnen wijzigen en te bekijken na het ingeven maar voor het uploaden van de waarnemingen in de jongste testversie van ObsMapp (6120). Ook oude waarnemingen (dus reeds ingegeven en geüploade) bekijken lukt niet meer met de laatste versie van ObsMapp. Met andere woorden ik kan het waarnemingen-overzicht (bij weergave met tegels dus linksboven) niet bekijken, en dus ook geen waarnemingen verwijderen of wijzigen via deze weg, wat ik vroeger wel kon.

...

1) Kan ik niet reproduceren. Is korte tijd inderdaad niet mogelijk geweest maar vanaf versie 7.19b12 (6120) werkt het weer

..

...
Ook bij het exporteren van waarnemingen via de app loopt iets grondigs fout met het kleed / gedrag. Kleed / gedrag is in die export bijna altijd verkeerd.

Dirk

Dit probleem bij export bestaat nog steeds in de versie 7.19b15 op een recent aangekocht nieuw toestel.

Dirk
Dirk

wespenbuizerd

Citaat van: Alex Kwak op mei 10, 2018, 09:45:46 AM
Citaat van: wespenbuizerd op mei 09, 2018, 12:27:22 PM
Ik was vergeten te melden dat er na het ingeven van een waarneming via het kaartje telkens een foutieve melding komt onder 'Sluit kaart : Je hebt nog geen positie geselecteerd. Wil je toch het scherm verlaten ? Ja Nee', waarna ik dan natuurlijk ja moet klikken, hoewel ik een positie heb geselecteerd en een waarneming ingegeven.

Dat zou inderdaad niet juist zijn, kijk ik naar

Dit probleem bij het ingeven van waarnemingen via het kaartje bestaat nog steeds in de versie 7.19b15 op een recent aangekocht nieuw toestel. De verkeerde vraag  wordt dus nog steeds gesteld.

Dirk

Dirk
Dirk

Alex Kwak

Citaat van: wespenbuizerd op juni 09, 2018, 22:22:23 PM
Ook bij het exporteren van waarnemingen via de app loopt iets grondigs fout met het kleed / gedrag. Kleed / gedrag is in die export bijna altijd verkeerd.

Het gedrag/de activiteit is inderdaad verkeerd, is gerepareerd bij de eerstkomende update.
Het kleed is volgens mij wél goed, kan je een tegenvoorbeeld geven?

Alex.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Citaat van: wespenbuizerd op juni 09, 2018, 22:25:10 PM
Ik was vergeten te melden dat er na het ingeven van een waarneming via het kaartje telkens een foutieve melding komt onder 'Sluit kaart : Je hebt nog geen positie geselecteerd. Wil je toch het scherm verlaten ? Ja Nee', waarna ik dan natuurlijk ja moet klikken, hoewel ik een positie heb geselecteerd en een waarneming ingegeven.

Ook opgelost in de eerstkomende update
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

wespenbuizerd

Citaat van: Alex Kwak op juni 11, 2018, 20:44:17 PM
Citaat van: wespenbuizerd op juni 09, 2018, 22:22:23 PM
Ook bij het exporteren van waarnemingen via de app loopt iets grondigs fout met het kleed / gedrag. Kleed / gedrag is in die export bijna altijd verkeerd.

Het gedrag/de activiteit is inderdaad verkeerd, is gerepareerd bij de eerstkomende update.
Het kleed is volgens mij wél goed, kan je een tegenvoorbeeld geven?

Alex.

Nee, Alex. Maar wat in de kolom 'gedrag' staat, gaf de indruk in de kolom 'kleed' thuis te horen, maar dat is blijkbaar niet zo. Alles wat in de kolom 'gedrag' staat, is blijkbaar verkeerd.

Dirk
Dirk

wespenbuizerd

Citaat van: wespenbuizerd op mei 13, 2018, 17:09:23 PM
Citaat van: Alex Kwak op mei 13, 2018, 17:03:45 PM
Citaat van: wespenbuizerd op mei 13, 2018, 17:02:18 PM
Inderdaad, maar toch is ze ingevoerd.

Want je kan 'm wel uploaden?!

Inderdaad.
Ook kan ik zien dat een waarneming is ingegeven , maar nog niet geüpload, omdat er een cijfer staat op de tegel 'Waarnemingen' met het aantal waarnemingen en een cijfer op de tegel 'Uploaden' met het aantal waarnemingen dat nog  niet is geüpload.

Op dat nieuw toestel verschijnt er wel een overzichtslijst. De mogelijkheid om die te sorteren volgens soortnaam werkt echter niet meer.

Dirk
Dirk

Alex Kwak

Citaat van: wespenbuizerd op juni 12, 2018, 09:47:16 AM
Op dat nieuw toestel verschijnt er wel een overzichtslijst. De mogelijkheid om die te sorteren volgens soortnaam werkt echter niet meer.

Dat is gedeeltelijk goed nieuws  ;D
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Er is lang radiostilte geweest rond ObsMapp-bèta. dat was niet omdat er niets gebeurde, maar juist omdat ik een enorme 'onder-water-klus' heb opgepakt. Als het goed is merk je daar helemaal niets van, maar omdat deze aanpassing letterlijk alle schermen raakt is de kans dat er wél iets fout gaat relatief groot.
Update 7.19b16 zal ergens vandaag online komen.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Citaat van: Alex Kwak op juni 25, 2018, 08:55:07 AM
Er is lang radiostilte geweest rond ObsMapp-bèta. dat was niet omdat er niets gebeurde, maar juist omdat ik een enorme 'onder-water-klus' heb opgepakt. Als het goed is merk je daar helemaal niets van, maar omdat deze aanpassing letterlijk alle schermen raakt is de kans dat er wél iets fout gaat relatief groot.
Update 7.19b16 zal ergens vandaag online komen.

Nu maak je me wel erg nieuwsgierig wat er dan gewijzigd is :P
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Alex Kwak

Citaat van: SlechtValk op juni 25, 2018, 15:04:40 PM
Nu maak je me wel erg nieuwsgierig wat er dan gewijzigd is :P

Technisch verhaal, maar een hoop achterstallig onderhoud. [nerd-talk](bijna) alle schermen worden nu afgeleid van 1 scherm dat alle standaardzaken doet, en zo nog een paar van dat soort gecentraliseerde zaken. Scheelt een paar duizend(!) regels code...[/nerd talk]
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

wespenbuizerd

Citaat van: Alex Kwak op juni 25, 2018, 08:55:07 AM
Er is lang radiostilte geweest rond ObsMapp-bèta. dat was niet omdat er niets gebeurde, maar juist omdat ik een enorme 'onder-water-klus' heb opgepakt. Als het goed is merk je daar helemaal niets van, maar omdat deze aanpassing letterlijk alle schermen raakt is de kans dat er wél iets fout gaat relatief groot.
Update 7.19b16 zal ergens vandaag online komen.

De in mei van dit jaar en april vorig jaar gemelde problemen zijn er nog steeds. Alleen is het nu nog ietsje erger. Met de zelf in te voeren standaardwaarden wordt helemaal geen rekening meer gehouden, terwijl dat probleem voor 90% opgelost leek te zijn.

Dirk
Dirk

Alex Kwak

Citaat van: wespenbuizerd op juni 26, 2018, 10:10:29 AM
Met de zelf in te voeren standaardwaarden wordt helemaal geen rekening meer gehouden, terwijl dat probleem voor 90% opgelost leek te zijn.

Ook dat kan ik niet reproduceren...  :-\
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Citaat van: Alex Kwak op juni 25, 2018, 08:55:07 AM
Er is lang radiostilte geweest rond ObsMapp-bèta. dat was niet omdat er niets gebeurde, maar juist omdat ik een enorme 'onder-water-klus' heb opgepakt. Als het goed is merk je daar helemaal niets van, maar omdat deze aanpassing letterlijk alle schermen raakt is de kans dat er wél iets fout gaat relatief groot.
Update 7.19b16 zal ergens vandaag online komen.

I.v.m. deze grote wijziging maar weer eens een poging gedaan om alle schermen te bekijken.

Weinig dingen gevonden die mis gaan, behalve een (herhaaldelijke) crash bij het aanklikken van 'Handleiding' (op het hoofdscherm) (crashraport verzonden).

Tevens is/zijn de (soms één soms twee) knop(pen) links boven in alle kaartschermen (voor de keus van kaarttype etc.) naar beneden verschoven, waardoor ze een stuk minder mooi gepositioneerd zijn dan voorheen.

Verder (heeft geen relatie met deze laatste wijziging, maar is al een tijd zo...) kon je in het verleden in de kaartweergave van soorten in de omgeving, de prikkertjes aanklikken om soortnaam en waarnemingsdatum van die waarneming weer te geven. Dat kan sinds enige tijd niet meer, erg jammer als je snel een overzicht wilt van soorten in de omgeving.

Tot slot (ook geen relatie met deze laatste wijziging) zijn de detailschermen ('Informatie' staat er boven) en de routebeschrijving van soorten 'in de omgeving' niet aan het donkere thema aangepast.

Als laatste een wens met betrekking tot dit laatste scherm. Je kunt via het menu een vervoersmiddel aanpassen, maar waarom niet ook door op het icoontje van het vervoersmiddel te klikken? Lijkt me kleine moeite om dan hetzelfde keuzescherm op te roepen en veel intuïtiever.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Alex Kwak

#261
Citaat van: SlechtValk op juni 26, 2018, 16:06:19 PM
een (herhaaldelijke) crash bij het aanklikken van 'Handleiding' (op het hoofdscherm) (crashraport verzonden).

Helaas (nog) niet ontvangen. Welke Android-versie gebruik je?
-edit- laat maar, gevonden
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Citaat van: Alex Kwak op juni 26, 2018, 16:29:37 PM
Helaas (nog) niet ontvangen. Welke Android-versie gebruik je?

Voor de zekerheid nogmaals verzonden. Kreeg "Bedankt voor de feedback" dus ik neem aan dat hij (nu) wel verzonden is.

Samsung Galaxy S5
Android 6.0.1
ObsMapp 7.19b17 (6452)
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

Helaas heb ik iets voor mijn beurt gesproken... zojuist even live uitgetest... en liep toch nog tegen een bugje op.

Bij het inspreken van soorten waar twijfel over bestaat (alles waarbij je de vraag krijgt "bedoel je") (bijv. groenling vs groenling, huismus vs huismuis etc., waterhoen vs watermeloen) krijg ik de melding Niet opgeslagen "naam"( Code:0). Zie bijgevoegde screenshot).
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

wespenbuizerd

Citaat van: wespenbuizerd op juni 09, 2018, 22:22:23 PM
Citaat van: wespenbuizerd op mei 13, 2018, 11:57:06 AM
Citaat van: Alex Kwak op mei 07, 2018, 14:36:18 PM
Citaat van: wespenbuizerd op mei 07, 2018, 14:22:30 PM
1) Er bestaat een probleem om ingegeven waarnemingen te kunnen wijzigen en te bekijken na het ingeven maar voor het uploaden van de waarnemingen in de jongste testversie van ObsMapp (6120). Ook oude waarnemingen (dus reeds ingegeven en geüploade) bekijken lukt niet meer met de laatste versie van ObsMapp. Met andere woorden ik kan het waarnemingen-overzicht (bij weergave met tegels dus linksboven) niet bekijken, en dus ook geen waarnemingen verwijderen of wijzigen via deze weg, wat ik vroeger wel kon.

...

1) Kan ik niet reproduceren. Is korte tijd inderdaad niet mogelijk geweest maar vanaf versie 7.19b12 (6120) werkt het weer

..

...
Ook bij het exporteren van waarnemingen via de app loopt iets grondigs fout met het kleed / gedrag. Kleed / gedrag is in die export bijna altijd verkeerd.

Dirk

Dit probleem bij export bestaat nog steeds in de versie 7.19b15 op een recent aangekocht nieuw toestel.

Dirk

Het probleem bij export schijnt in de huidige versie opgelost te zijn.

Dirk
Dirk

Alex Kwak

Citaat van: SlechtValk op juni 26, 2018, 20:18:12 PM
Helaas heb ik iets voor mijn beurt gesproken... zojuist even live uitgetest... en liep toch nog tegen een bugje op.

Bij het inspreken van soorten waar twijfel over bestaat (alles waarbij je de vraag krijgt "bedoel je") (bijv. groenling vs groenling, huismus vs huismuis etc., waterhoen vs watermeloen) krijg ik de melding Niet opgeslagen "naam"( Code:0). Zie bijgevoegde screenshot).

Ik kan dat niet reproduceren, maar is wellicht in tussentijd al verholpen.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Citaat van: SlechtValk op juni 26, 2018, 16:06:19 PM
Tevens is/zijn de (soms één soms twee) knop(pen) links boven in alle kaartschermen (voor de keus van kaarttype etc.) naar beneden verschoven, waardoor ze een stuk minder mooi gepositioneerd zijn dan voorheen.

Hoger geplaatst
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Citaat van: SlechtValk op juni 26, 2018, 16:06:19 PM
Verder (heeft geen relatie met deze laatste wijziging, maar is al een tijd zo...) kon je in het verleden in de kaartweergave van soorten in de omgeving, de prikkertjes aanklikken om soortnaam en waarnemingsdatum van die waarneming weer te geven. Dat kan sinds enige tijd niet meer, erg jammer als je snel een overzicht wilt van soorten in de omgeving.

Gefixed
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Citaat van: SlechtValk op juni 26, 2018, 16:06:19 PM
Tot slot (ook geen relatie met deze laatste wijziging) zijn de detailschermen ('Informatie' staat er boven) en de routebeschrijving van soorten 'in de omgeving' niet aan het donkere thema aangepast.

Je kunt via het menu een vervoersmiddel aanpassen, maar waarom niet ook door op het icoontje van het vervoersmiddel te klikken? Lijkt me kleine moeite om dan hetzelfde keuzescherm op te roepen en veel intuïtiever.

Op de todo-lijst gezet
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Citaat van: Alex Kwak op juni 27, 2018, 19:06:49 PM
Citaat van: SlechtValk op juni 26, 2018, 20:18:12 PM
Bij het inspreken van soorten waar twijfel over bestaat (alles waarbij je de vraag krijgt "bedoel je") (bijv. groenling vs groenling, huismus vs huismuis etc., waterhoen vs watermeloen) krijg ik de melding Niet opgeslagen "naam"( Code:0). Zie bijgevoegde screenshot).
Ik kan dat niet reproduceren, maar is wellicht in tussentijd al verholpen.

Helaas in 7.19b18 (6494) nog niet opgelost...

Citaat van: Alex Kwak op juni 28, 2018, 07:51:56 AM
Hoger geplaatst
Citaat van: Alex Kwak op juni 28, 2018, 08:00:33 AM
Gefixed
Citaat van: Alex Kwak op juni 28, 2018, 08:24:26 AM
Op de todo-lijst gezet

:duim:

Nieuw schoonheidsfoutje...

Na het uploaden krijg je de melding dat de waarneming is geupload, waarin alle portalen genoemd worden, echter staat er één komma achter waarnemingen.be, maar niet achter de andere portalen... doe het uniform overal, of laat die ene komma ook weg (geheel weglaten zou ik in dit geval ook niet gek en misschien zelf mooier vinden, maar dat is een keus...).
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.