Iphone4S onderste taakbalk niet aanwezig

Gestart door Pvandorssen, januari 11, 2018, 13:21:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Pvandorssen

Goedemiddag,
Op mijn Iphone 4S is de onderste taakbalk niet zichtbaar met als gevolg dat ik niets kan opslaan.
Heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
In mei voor het laatst gebruikt en toen werkte het perfect.
Graag advies.
Mvg
Piet van Dorssen

tseef

bij mij hetzelfde, hebben vandaag een update uitgevoerd, de 4S vanaf heden niet meer compatibel ?

ruuds

Ook bij mij treedt dit euvel op. Gisteren nog zonder probleem waarnemingen kunnen invoeren.
Gaarne tergmelding naar: ruud.saan@gmail.com.

Bob Hermans


lukasverboom

iPhone 5s ook, zie bijlage. De balk staat er bij het openen van de app maar verdwijnt nadat een soort gekozen of de kaart geopend is.
Groet,
Lukas

Marien bioloog
Favoriete groepen: korstmossen, mossen, schelpen, vleermuizen, mariene dingen.

Korstmossen in de tuin? https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,464730.0.html

Sjaak Schilperoort

#5
In de laatste versie van iObs zijn er enkele problemen opgedoken in de ondersteuning van oudere iOS-versies. Ik heb twee issues gevonden en opgelost:
-Lege toolbar op iOS 8.0 t/m iOS 10.3.3
-Vervormde icons op iOS 8.0 t/m iOS 8.3.
Er is een work-around gemaakt voor beide issues, dit wordt nu getest en zal zsm naar de appstore gaan.

De issues zijn tijdens de beta-test niet gevonden. Nu kunnen we wel wat extra testers gebruiken voor met name iOS-9.x en iOS-10.x.  Als je wilt helpen met testen en daarmee ook vroegtijdig toegang krijgen tot nieuwe features, graag een mailtje naar iobs@waarneming.nl.

Bob Hermans

Ter info: ik gebruik op een iPhone 7 iOs 10.3.3 en iObs 3.4.2

Sjaak Schilperoort

iObs 3.4.3 is door de app review heen en kan ieder moment in de app store verschijnen. Hopelijk is het issue met de lege taakbalk dat in oudere versies van iOS optrad hiermee opgelost.

Bob Hermans

Taakbalk terug zichtbaar en werkt. Dank je!

tseef