Teruggezette waarnemingen verliezen foto's (ObsMapp 7.12.2)

Gestart door annievos, juni 23, 2017, 22:58:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

annievos

Hallo,

Bij een eerste poging om ongeveer 700 waarnemingen met foto's te uploaden naar observado.org, werden wel alle waarnemingen geuploaded, maar een heel klein deel van de foto's kwam uiteindelijk terecht op observado.org
Nadat ik alle waarnemingen weer had verwijderd op observado.org, heb ik in ObsMapp (7.12.2) voor een dag de waarnemingen teruggezet om weer opnieuw te uploaden (nu per dag, ongeveer 100 waarnemingen per keer)
Maar nu blijkt dat na terugzetten de bijbehorende foto's niet meer bij de waarnemingen in ObsMapp staan, terwijl in de verzonden lijst de foto's er nog wel bij stonden. Bij een testje met 1 waarneming, blijkt ook inderdaad dat de waarneming zonder foto's naar observado.org gaat.

Mijn smartphone is een Huawei Nova - CAN-L11.

met vriendelijke groet,
Annie Vos


Alex Kwak

Ik kijk hier naar, maar dit heeft even wat meer tijd nodig.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

annievos

Hallo Alex,
Weet je al meer omtrent mijn 645 geĆ¼ploade waarnemingen van:
* van 5 t/m17 mei : 523 Sloveense wrn. meestal met foto's. In Sloveniƫ kon ik ze niet uploaden en heb dat later thuis gedaan. Ik kan die wrn. niet terugvinden (behalve 1 wrn.: op 12 mei) in Observation.org. En die foto's zijn ook niet terug te vinden in mijn smartphone Huawei Nova CAN L11.
* van 25 t/m 28 heb ik 374 wrn. gedaan in Sauerland waarvan de helft (= schatting) met foto's. Ik zie slechts 122 wrn. terug en zie geen enkele foto.

Met vriendelijke groet, Annie Vos




Alex Kwak

Hallo Annie,

Excuses voor mijn late reactie. Als een waarneming 'teruggezet' wordt, dan verandert ook de identificatie. Daardoor verlies je de koppeling tussen de waarneming en de foto's.
Ik wil nog wel kijken wat ik in dit specifieke geval voor je kan doen. Stuur mij daarom even een mailtje: info@alexkwak.nl , dan proberen we het buiten het forum om te regelen.

Groet, Alex.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!