Hoofdmenu

Vogelfotootjes

Gestart door zusheid, juli 30, 2005, 13:57:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

zusheid

Hola!

ik wil graag voor mezelf "bewijsfoto's" gaan proberen te maken... ben aant knoeien geweest met digicam met digitale zoom; dat is dus helemaal nix (mijn cam niet dan, pimpelmees op 2 meter werd vlek).
heb me via internet geprobeerd te orienteren op camera-gebied maar ik kom er als fotografie-leek niet uit, heeft iemand advies voor mij?
ben niet van plan "birdpix-materiaal" te gaan schieten, gewoon een handmatig instelbare camera die wat meer laat zien op de foto (tweedehands een hoop leuke prijzen gezien).
Ik ga in oktober 2 weken naar mexico en het lijkt me super vast te kunnen leggen wat ik heb gezien!!

Alvast bedankt!!
[size=8]Kim vd Lugt[/size][/font]

Pim

Nikon Coolpix 4500 heeft prima macrofunctie en is goed te hanteren, maar hier is nog lastig aan te komen. Wellicht een opvolger van dit model (ongeveer 350 euro).

groet,

Pim Julsing
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Pim

met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

zusheid

bedankt voor de tip!!

heb even gezocht, kom het model idd overal tegen bij gebruikers e.d maar moeilijk aan te komen.. wordt nog even vlekken schieten met mijn casiootje en coolpix2000!!
is er overigens iets speciaals aan deze types camera waar ik op moet letten? ik begrijp dat het met "macro" te maken heeft maar wat houdt dat in?

Mvgtjes Kim...
[size=8]Kim vd Lugt[/size][/font]