Hoofdmenu

Windows 10

Gestart door OlivierO, augustus 17, 2015, 22:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

OlivierO

Zijn er hier mensen die zichzelf een windows 10 kenner durven noemen? Ik heb namelijk een vraag en ik krijg ze zelf niet opgelost via google.

Als mijn computer in slaapstand gaat, gaat de harde schijf na een aantal seconden precies weer "aan". Het allicht gekende opstartgeluid als je een computer uit de slaapstand haalt hoor je elke keer. Er gebeurt anderzijds niks zichtbaar, hij gaat dus niet echt uit slaapstand.

Ik heb al nagegaan wat het kan zijn en google was kort mijn vriend, maar het helpt niet. Kan ik ergens nakijken wat dit veroorzaakt? Via een log ofzo die ik niet ken of vind?

Het lijkt mij overigens dat er wel meer instellingen niet werken of niet opgeslagen worden. Zo probeer ik elke keer die onnozele "invoerindicator" uit te schakelen bij de systeempictogrammen, maar nadat ik de pc opnieuw opzet, staat dat ding er weer. Ik word er horendol van ...

HELP!  ;D
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

sander bijsterbosch

Citaat van: OlivierO op augustus 17, 2015, 22:21:34 PM
Zijn er hier mensen die zichzelf een windows 10 kenner durven noemen? Ik heb namelijk een vraag en ik krijg ze zelf niet opgelost via google.

Als mijn computer in slaapstand gaat, gaat de harde schijf na een aantal seconden precies weer "aan". Het allicht gekende opstartgeluid als je een computer uit de slaapstand haalt hoor je elke keer. Er gebeurt anderzijds niks zichtbaar, hij gaat dus niet echt uit slaapstand.

Ik heb al nagegaan wat het kan zijn en google was kort mijn vriend, maar het helpt niet. Kan ik ergens nakijken wat dit veroorzaakt? Via een log ofzo die ik niet ken of vind?

Het lijkt mij overigens dat er wel meer instellingen niet werken of niet opgeslagen worden. Zo probeer ik elke keer die onnozele "invoerindicator" uit te schakelen bij de systeempictogrammen, maar nadat ik de pc opnieuw opzet, staat dat ding er weer. Ik word er horendol van ...

HELP!  ;D


Nog niet ik hoop het morgen te worden XD
ben nu bezig met instaleren en zal dan is kijken of die het bij mij ook doet

groeten Sander
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

Jacob Molenaar

Citaat van: OlivierO op augustus 17, 2015, 22:21:34 PM
Zijn er hier mensen die zichzelf een windows 10 kenner durven noemen? Ik heb namelijk een vraag en ik krijg ze zelf niet opgelost via google.

Als mijn computer in slaapstand gaat, gaat de harde schijf na een aantal seconden precies weer "aan". Het allicht gekende opstartgeluid als je een computer uit de slaapstand haalt hoor je elke keer. Er gebeurt anderzijds niks zichtbaar, hij gaat dus niet echt uit slaapstand.

Ik heb al nagegaan wat het kan zijn en google was kort mijn vriend, maar het helpt niet. Kan ik ergens nakijken wat dit veroorzaakt? Via een log ofzo die ik niet ken of vind?

Het lijkt mij overigens dat er wel meer instellingen niet werken of niet opgeslagen worden. Zo probeer ik elke keer die onnozele "invoerindicator" uit te schakelen bij de systeempictogrammen, maar nadat ik de pc opnieuw opzet, staat dat ding er weer. Ik word er horendol van ...

HELP!  ;D
ik heb het al een paar dagen, maar heb daar geen last van. Bij mij wil die alleen geen lange filmpjes op youtube en filmpjes van nos afspelen.
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

sander bijsterbosch

van beide gevallen geen last.
bij mij werkt het scrollen niet hoe moet ik dat veranderen? :huh: :huh: :huh:
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

Jacob Molenaar

Citaat van: sander bijsterbosch op augustus 18, 2015, 19:50:40 PM
van beide gevallen geen last.
bij mij werkt het scrollen niet hoe moet ik dat veranderen? :huh: :huh: :huh:
Wat werkt er niet? Gewoon scrollen met de muis??? Dat doet het bij mij wel gewoon.  :huh:
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

sander bijsterbosch

Citaat van: Jacob Molenaar op augustus 19, 2015, 08:14:17 AM
Citaat van: sander bijsterbosch op augustus 18, 2015, 19:50:40 PM
van beide gevallen geen last.
bij mij werkt het scrollen niet hoe moet ik dat veranderen? :huh: :huh: :huh:
Wat werkt er niet? Gewoon scrollen met de muis??? Dat doet het bij mij wel gewoon.  :huh:

ja ik heb een laptop met zo'n ingebouwde muis dinges. ik weet ff zo snel niet hoe dat heet.
maar daar kon ik eerder mee scrollen en dat lukt nu niet.
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com


sander bijsterbosch

groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com