Kaart selecteren, het blijft moeilijk.

Gestart door Alex Kwak, december 10, 2014, 08:56:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex Kwak

90% van de vragen die we krijgen gaan over de "interne externe geheugenkaart" en dan met name in combinatie met het selecteren van een Locus- of OSM-kaart.
Daarom gaan we vanaf ObsMapp 4.4 hier een verandering in aanbrengen: ObsMapp gaat zelf zoeken in 1) [sdkaart]/obsmapp/osm, 2) [sdkaart]/Locus/maps, 3) een zelf te definiëren plek als dan niet op je sd-kaart. Daarbij mogen Lucus-bestanden (*.sqlitedb) en OSM-bestanden (*.map) in willekeurig welke van deze drie directories staan. Voor de eerste twee directies moet je dus nog wel steeds zelf de sd-kaart aangeven bij de instellingen als deze afwijkt van de standaard.

Ik hoop ObsMapp 4.4 deze maand te publiceren.

Meneer Google, zou u de medewerker die de "interne externe geheugenkaart" heeft verzonnen willen ontslaan, vandaag nog?!  ;)
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Remon

Alex, bij mijn weten komen de osm-kaarten in Locus uit de map 'mapsVector' ipv 'Maps'. Als ze niet in die map staan, kan je ze (althans ik, op een oude Galaxy S2 en in Locus Pro) ook niet selecteren. Zou je ObsMapp niet moeten laten zoeken naar die map?

gr Rémon

Alex Kwak

het zou kunnen dat Locus inmiddels gewijzigd is. Maar ook dan kan je ObsMapp ook laten verwijzen naar die directory en vindt ObsMapp toch de kaarten.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!