Schinveld , Roode beekdal zuid

Gestart door bas waanders, mei 07, 2014, 10:17:07 AM

Vorige topic - Volgende topic

bas waanders

Ik kom heel vaak in dit stukje "gecultiveerde" natuur . Als ik echter de plaats wil aangeven ( google earth foto's? ) , dan zie ik een gebied met volkstuintjes e.d. Sinds jaren is er echter een beekloop , vijvers en plassen , omzoomd met aan één kant een bos . Dus die "vindplaats " is wel duidelijk en heftig verandert . Vandaag word aan één kant van dit gebied een weg aangelegd , de buitenring . Kan dit kaartje niet vernieuwd/aangepast worden ? Het komt totaal niet meer overeen met de realiteit , m.vr.gr. Bas
http://www.amazingmacro.com

HPM

Daarvoor moet je bij Google zijn.

Herman van der Meer

bas waanders

Ik zal ze ven bellen  ;D
Maar ik weet het : over een bepaalde tijd worden de satellietfoto's weer eens vernieuwd . De huidige stammen volgens mij van 2005 ....

Jacob Molenaar

net als polder (oude) hardenhoek in de brabantse biesbosch, die staat op het kaartje ook als weiland  ;) ;D
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

HPM

Citaat van: bas waanders op mei 07, 2014, 13:50:52 PM
Ik zal ze ven bellen  ;D
Maar ik weet het : over een bepaalde tijd worden de satellietfoto's weer eens vernieuwd . De huidige stammen volgens mij van 2005 ....

Bing is soms actueler, ook in dit geval.
Maar ja, daar heb je in Waarneming niets aan.
Herman van der Meer

RonJMBerkhout

Citaat van: HPM op mei 07, 2014, 14:15:06 PM
Citaat van: bas waanders op mei 07, 2014, 13:50:52 PM
Ik zal ze ven bellen  ;D
Maar ik weet het : over een bepaalde tijd worden de satellietfoto's weer eens vernieuwd . De huidige stammen volgens mij van 2005 ....

Bing is soms actueler, ook in dit geval.
Maar ja, daar heb je in Waarneming niets aan.
Ook de foto's van Yandex zijn recenter:
http://maps.yandex.ru/
Je moet wel het cyrilische alfabet beheersen...