Wanneer is iets een exoot?

Gestart door GijsB, december 15, 2012, 04:15:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

SlechtValk

Citaat van: Gov Pavlicek op juli 23, 2013, 01:26:39 AM
Wel..als je een historisch uitgestorven hominide waarneemt gelieve dit toch even te melden. Ik denk dat er best wat interesse is.  ;D
Uiteraard heb ik het dan over sporen/vondsten (meer van toepassing op observado maargoed)... Wolharige mammoet staat ook in de lijst, dus waarom is het lijstje Hominidae zo kort...?
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

HPM

Citaat van: SlechtValk op juli 23, 2013, 03:31:20 AM
Citaat van: Gov Pavlicek op juli 23, 2013, 01:26:39 AM
Wel..als je een historisch uitgestorven hominide waarneemt gelieve dit toch even te melden. Ik denk dat er best wat interesse is.  ;D
Uiteraard heb ik het dan over sporen/vondsten (meer van toepassing op observado maargoed)... Wolharige mammoet staat ook in de lijst, dus waarom is het lijstje Hominidae zo kort...?

Zo'n wolharige neushoorn enz is ook klinkkkare onzin.
En laat het tellen van mensen nou maar aan bevolkingsregister en CBS over.
Herman van der Meer

Ton Koek

Even terug naar vogels, zijn overtrekkende soorten die naar Scandinavië vliegen hier dus exoten?
Ook als ze hier rusten en eten?
Groet, Ton.

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Ton Koek op augustus 21, 2013, 00:34:40 AM
Even terug naar vogels, zijn overtrekkende soorten die naar Scandinavië vliegen hier dus exoten?
Ook als ze hier rusten en eten?

Nee, ze doen dit op eigen kracht, over een gebied wat ze zelf hebben uitgekozen.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/