Berichtje van Deltavogelnet

Gestart door Edwin Russer, januari 05, 2007, 19:57:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Russer

Hallo allemaal,

Ik las dit berichtje vanmiddag op het Deltavogelnet en als iemand van jullie dan ook nog plannen heeft om een nieuwe Leica telescoop of verrekijker aan te schaffen dan is dit adres zeer de moeite waard. Ook met reparaties loont het dus ook om daar eens te gaan informeren. Het zal voor de meesten niet dichtbij zijn, maar een ritje daarheen kan misschien wel wat eurootjes opleveren,

Allen,

Focus in Middelburg aan de nieuwe burg nr 9 staat bekend (en niet alleen vanwege onderstaande) om zijn goede artikelen, service en klantvriendelijkheid, ze hebben hun optische gedeelte in de winkel flink uitgebreid, en verkopen ze bovendien Leica kijkers en telescopen en vele andere merken.

Het optische gedeelte wordt met ziel en zaligheid gerunt door Roland Hulshof, een persoon die weet waar over hij praat en zeer deskundig is.

Waarom ik deze reclame via dit medium onder de aandacht wil brengen, komt door het feit dat ik in november 2006 met Roland Hulshof in de winkel van Focus in Middelburg aan de praat kwam over mijn Leica kijker (ik had hem bij me) die wat beschadigingen had opgelopen. Ik kon hem daar achter laten, en Roland beloofde hem na te kijken en zo nodig op te sturen naar de Leica leverancier in Duitsland. Wat kost me dat dan? "Niks" zei Roland, of Leica moet daar anders over denken..
Ik kreeg zelfs een leen kijker mee! In december werd ik nog gebeld dat Leica hem aan het maken is en dat het inderdaad niks kost.

Vandaag kreeg ik een telefoontje dat ik mijn vertrouwde Leica kon ophalen. Wat schetste mijn verbazing... , een geheel nieuwe Leicakijker!!!!

Focus in Middelburg en vooral Roland Hulshof verdienen alle lof! Ik heb met hem dan ook afgesroken om zoveel mogelijk reclame te maken, en doe dat bij deze.

Dus mensen, is er iets met je kijker, wil je een nieuwe kopen, ga naar Focus te Middelburg.

Een goed begin van 2007 met Blauwstaart, Dwerggors e.d., en een nieuwe Leica!

vr.gr.

Rob Sponselee

p.s. voor belangstellende heb ik het e-mailadres en telefoonnummer van Roland Hulshof. Even een berichtje naar mijn persoonlijk e-mailadres.
Met vriendelijke groet,

Edwin Russer

Wp-ranking/https://netfugl.dk/ranking/2