........natuurmomentje......

Gestart door martenboonstra, september 22, 2012, 23:24:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

martenboonstra

Vandaag in Brandemeer vijf wezeltjes waargenomen. Heb bijgaand ook even een filmpje gemaakt voor wie het leuk
vindt. De wezeltjes zitten al een aantal jaren op dezelfde plaats. Vandaag eens de moeite genomen om langere tijd
stil te blijven zitten...

Ietwat slechte beeldkwaliteit. De afstand bedraagt ca. een meter en bij elk geluidje of beweging schieten ze weg.

http://www.youtube.com/watch?v=f5C37J-GH-s

Met vriendelijke groet,


Marten

ArjanH

Mooi hoor. De beeldkwaliteit mag dan niet optimaal zijn maar wanneer kun je een Wezel op de foto of camera zetten ? Dat gebeurd niet zo gek vaak. Schitterende beestjes.

martenboonstra

Bedankt voor je reactie.
Ligt ook een beetje aan de gebruiker van de camera  ;)

Gelukkig wel een groot aantal betere foto's kunnen maken.

http://waarneming.nl/waarneming/view/71296907

M.vr.gr.


Marten

henrike1977

Prachtig! Ik heb onze tuinwezel nog nooit op de foto gekregen of zelfs gefilmd. Hij laat zich regelmatig zien maar zodra ik me beweeg is ie weg en natuurlijk heb ik dan nooit een camera bij de hand.
Groet Henrike Visser

debbie

Helemaal geweldig, fijn dat je ze met ons deelt.  :duim:
vriendelijke groet Debbie S. www.vogellogboek.nl

Maarte5n

 :duim: echt mooi.

duidelijker gefilmd op 1 meter kan haast niet

Groet M
Maarten vd Berg

Carolien

Marten, wat een leuk filmpje!! Zoiets lukt niet iedereen om op camera vast te leggen..Echt heel erg leuk.. :duim: :duim:

martenboonstra

#7
Hallo allemaal,

Wat een leuke spontane reacties van jullie.
Mijn dank hiervoor..........op naar een 
een volgend natuurmomentje....

Met vriendelijke groet,


Marten

Carolien

En dan heb je dit weekend ook nog eens een prachtige foto reportage van een boommarter ingevoerd n.b.  :rolleye:  Goed bezig Marten :duim: :duim:

martenboonstra

#9
Bedankt voor je reactie.......het is niet alle dagen raak.....jammer genoeg.... :blink:

Misschien even leuk om te vertellen........vandaag tijdens schemering een kort rondje gemaakt door Veenhuizen. Een tweetal dikke wollige staarten in een boom naar beneden? Boommarters? Vanwege dichtheid van de bosschage, snelheid van het dier van boom naar boom tijdens de regen in de schemering ......... in gereedheid en in stilte snel stapvoets voorwaarts gemaakt....... ;)

M.vr.gr.


Marten

augustvansteensel

maar het was helaas geen boommarter... ;)
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!