....natuurmomentje...

Gestart door martenboonstra, augustus 27, 2012, 21:35:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

martenboonstra

Hallo forumleden,

Even een natuurmomentje....voor wie het leuk vindt..

Sinds een jaar of drie op dezelfde plaats kom ik een (hetzelfde) dwermuisje tegen. Eerst even een slechte imitatie van een muisje nadoen en vervolgens komt ie uit het holletje...Zelfs in de winter is dit gelukt. Vond het zelf zo opvallend, dat ik er even een natuurmomentje van heb gemaakt.

Het muisje loopt naar je toe en probeert op je te klimmen. Heb er ook nog een filmpje (helaas slechte kwalitiet ivm onoordeelkundig gebruik van camera..:))

M.vr.gr.


Marten

Bart van Hoogstraten

Leuk Marten  :duim: (maar waarom voer je ze niet in? -> dan had je upload van 1 Mb naar de servers veel meer zin dan nu...  :rolleyes: ).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Rob Koelman

Op de foto's staat een juveniele bosmuis.

Nog steeds een leuke waarneming overigens...


Rob Koelman
Zoogdiervereniging
Met vriendelijke groet, Rob

martenboonstra

@ Bart, bedankt voor je reactie...het is overigens MP. Boonstra . Houd graag de box geheel rood....Het gaat mij ook eigenlijk om het verhaaltje dan om het plaatje...

@Rob. Mooi dat je reageert en bedankt voor je correctie. Zie het nu ook..zal de muis van de winter nog eens vergelijken met deze muis. Misschien is het toch een toevalstreffer van een andere muis op dezelfde plaatst met dezelfde reactie :rolleye:...

Gr.


Marten

debbie

Maar dan nog vind ik het een leuke gebeurtenis   ;)
vriendelijke groet Debbie S. www.vogellogboek.nl

martenboonstra

Citaat van: martenboonstra op oktober 15, 2012, 21:21:25 PM

Vandaag nogmaals een poging ondernomen voor een iets beter beeld van de muis.
Thuis even beetje geoefend...nog niet helemaal scherp.....

http://www.youtube.com/watch?v=1S8NbBoMDuQ&feature=youtu.be

Met vriendelijke groet,


Marten