Invoer bijzondere- en/of RLsoorten

Gestart door Corryabbink, oktober 13, 2008, 00:05:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

Corryabbink

Meerdere malen viel het me op dat waarnemers niet de exacte vindplaats van bijzondere soorten opgeven en zomaar ergens in een kmhok een pijltje zetten! Zelfs in het Kmhok ernaast komt de pijl terecht.......Sommigen zijn bang dat het terrein er teveel onder te lijden heeft of werken voor natuurinstanties die het niet in de openbaarheid willen hebben.
Dat is natuurlijk uit den boze en heeft niemand iets aan.
Wanneer men de exacte vindplaats niet in de openbaarheid wil hebben maar deze wel op km-niveau bekend mag worden, dan graag het hokje van vervagen bij invoer aanklikken en de pijl op de juiste plaats zetten.

Alleen de waarnemer en de admin kunnen dan de exacte vindplaats zien. Naar buiten toe is alleen het KMhok zichtbaar. Indien men toestemming voor Floron gegeven heeft gaan de exacte gegevens naar Floron.
Nu lijkt het erop dat een bijzondere waarneming exact aangegeven is maar in wezen wordt iedereen beduveld.
Dan liever vervagen, onder embargo of helemaal niet invoeren.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

theomuusse

Of werken voor instanties die het niet kenbaar willen maken. dat is natuurlijk uit den boze. Aldus corry.
Dit vind ik erg raar staan.

Corry, kom jij surveilleren?

Theo

Corryabbink

Citaat van: theomuusse op augustus 05, 2012, 23:17:14 PM
Of werken voor instanties die het niet kenbaar willen maken. dat is natuurlijk uit den boze. Aldus corry.
Dit vind ik erg raar staan.

Corry, kom jij surveilleren?

Theo

Dat bedoel ik niet Theo. Ik bedoel dat het uit den boze is wanneer men de pijl verkeerd zet!
Surveilleren..........wie weet wat ik nog allemaal ga doen :o
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"