Hoofdmenu

twee wensen

Gestart door RoelofdeB, juli 08, 2012, 09:46:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

RoelofdeB

Obsmapp werkt inmiddels erg goed, ik heb twee punten die ik zou waarderen; allereerst zou het prettig zijn achteraf op een bepaalde 'gps-gefixte' locatie nog soorten/waarnemingen toe te voegen, nu moeten in het veld alle soorten op een bepaalde locatie meteen worden ge-obst terwijl men daar niet altijd de tijd of zin in heeft en achteraf wel (of zie ik wat over het hoofd en kan dit al?). Tweede punt is het detailscherm van een waarneming waarmee bijvoorbeeld waarnemingen vervaagd kunnen worden, het zou handig zijn als de app bepaalde instellingen op dat scherm zou kunnen onthouden en op volgende waarnemingen van toepassing zou kunnen laten zijn.

succes met de verdere ontwikkeling.

Roelof

allartk

hoi,

Je zit op het verkeerde forum: webobs.

Stel je vraag nog een keer hier: http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?board=166.0

Overigens: In webobs druk je op het kopieer icoon achter een waarneming om dit te doen.
Groet
Allart Kooiman

Ontwikkelaar webobs

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Citaat van: RoelofdeB op juli 08, 2012, 09:46:47 AM
allereerst zou het prettig zijn achteraf op een bepaalde 'gps-gefixte' locatie nog soorten/waarnemingen toe te voegen, nu moeten in het veld alle soorten op een bepaalde locatie meteen worden ge-obst terwijl men daar niet altijd de tijd of zin in heeft en achteraf wel (of zie ik wat over het hoofd en kan dit al?).

Goede toevoeging. Komt in mijn todo-lijst.

Citaat van: RoelofdeB op juli 08, 2012, 09:46:47 AM
Tweede punt is het detailscherm van een waarneming waarmee bijvoorbeeld waarnemingen vervaagd kunnen worden, het zou handig zijn als de app bepaalde instellingen op dat scherm zou kunnen onthouden en op volgende waarnemingen van toepassing zou kunnen laten zijn.

Zit in versie 2.5, zie http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=177582.0
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!