The Sound Approach to Birding

Gestart door Norman, juli 01, 2012, 20:55:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Norman

Ik heb destijds flink de boot gemist en 2de hands viel het ook niet mee. Maar ze hebben nu nog enkele exemplaren van dit geweldige boekwerk bij Naturalis in Leiden voor slecht € 36,00

SlechtValk

Waarom dan niet ook meteen een link naar de pagina van naturalis waar deze wordt aangeboden?

Er staat echter wel bij dat het "TIJDELIJK NIET LEVERBAAR" is, maar je zou natuurlijk altijd contact met ze kunnen opnemen of een bestelling plaatsen en hopen dat ze het weer beschikbaar krijgen.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Norman

Omdat Naturalis een boekenassortiment heeft om te kwijlen je deze gewoon regelmatig MOET bezoeken. (of omdat ik er gewoon even niet aan dacht om de link te plaatsen  ;) )

Zondag hadden ze na mijn bezoek nog 3 exemplaren en een inkijkexemplaar liggen. Overigens in de veronderstelling dat ze door de voorraad heen waren kostte het inkijkexemplaar slechts een tientje. Die deal ging uiteindelijk, terecht, niet door. Het inkijkexemplaar was afgeprijsd in de veronderstelling dat ze niets mee hadden. Blijkbaar zwierf er nog een doosje.

Voor elke natuurliefhebber die nog nooit bij Naturalis is geweest, snel doen.