mijn waarneming word niet beoordeelt !

Gestart door la2re, juni 05, 2012, 09:30:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

la2re

hallo, ;D
ik heb op 3 juni een waarneming gedaan van de knaag sporen van bevers, tenminste dat denk ik. :huh:
ik heb er 3 foto's bij gedaan en ik heb duidelijk gevraagd dat ik graag van een professional even naar wil kijken.
maar tot mijn grote spijt heb ik nog steeds niks gehoord :'(. de foto is ook nog niet goed gekeurd maar ik wil gewoon graag duidelijkheid.

zou er iemand als nog naar mijn waarneming willen kijken?
en als het geen administrator is kunnen mensen mij op het forum dan helpen? hier onder is de link van de waarneming, zijn de bevers geweest of niet?

http://waarneming.nl/waarneming/view/68959508

alvast bedankt voor jullie hulp.

Larse
met vriendelijke groet,
Larse Claessens (student opleiding: bos en natuur beheer )

Henri van Dodeweerd

Hallo La2Re.

Allereerst welkom op het forum.
Dat je waarneming nog niet gekeurd is heeft er mee te maken dat de admins het heel druk hebben en dit in hun vrije tijd doen. Het kan dus even duren. Heel goed dat je het dan hier navraagt op het forum!

Wat voor een knaagsporen het zijn weet ik niet. Wacht daarvoor even op de kenner.

Zou je wel je berichten willen ondertekenen met je eigen naam. Dit is 1 van de forumregels. Je kunt dit doen in je profiel!
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

la2re

oke prima bedankt  Henri !
ik zal even wachten

bedankt voor de tip van het ondertekenen
ik zal het de meteen veranderen!

groetjes
Larse
met vriendelijke groet,
Larse Claessens (student opleiding: bos en natuur beheer )

Jeroen Nagtegaal

Hoi Larse,

Het zijn helaas Paarden die aan deze boom geknaagd hebben... Kijk maar eens naar de foto's van knaagsporen van Bever op Waarneming.nl
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

HPM

Volgens mij worden zoogdiersporen niet (meer) beoordeeld.

Herman van der Meer

Jan vH

Citaat van: HPM op juni 05, 2012, 12:25:48 PM
Volgens mij worden zoogdiersporen niet (meer) beoordeeld.

Alleen de duidelijke gevallen.
Jan van Harten
Validator Plantengallen

la2re

oke allemaal bedankt voor jullie hulp.
jammer dat dieren sporen niet weer worden beoordeelt.
jammer dat het geen bevers maar paarden zijn.  even mijn waarneming aanpassen.

allemaal heel erg bedankt voor jullie hulp!
met vriendelijke groet,
Larse Claessens (student opleiding: bos en natuur beheer )


hiskodevries

#8
Het beleid rondom zoogdiersporen wordt hier keurig uitgelegd http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=126442.0
ik zie nergens staan dat ze nooit worden beoordeeld.
Geen enkele reden voor marleen gelijk in de boom te klimmen.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Botervlieg

Nu even geen tijd, maar meen dat dat ergens in een topic echt wel gezegd is.
Ga eerdaags zoeken.

Henri van Dodeweerd

Citaat van: hiskodevries op juni 05, 2012, 14:20:20 PM
Het beleid rondom zoogdiersporen wordt hier keurig uitgelegd http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=126442.0
ik zie nergens staan dat ze nooit worden beoordeeld.
Geen enkele reden voor marleen om te gaan toeteren

Duidelijk topic!
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

Rene Janssen

#11
Citaat van: Henri van Dodeweerd op juni 05, 2012, 14:41:40 PM
Citaat van: hiskodevries op juni 05, 2012, 14:20:20 PM
Het beleid rondom zoogdiersporen wordt hier keurig uitgelegd http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=126442.0
Duidelijk topic!
Dank! Als admins hebben we er intern lang en scherp over gediscussieerd en is de tekst meermaals aangepast en bijgeschaafd.


René
Admin Zoogdieren
René Janssen

frankmeer

De tekst bovenaan dit topic (de titel dus) mag ook wel eens aangepast en bijgeschaafd worden..!  O0
Frank van der Meer

HPM

Citaat van: frankmeer op juni 08, 2012, 16:06:05 PM
De tekst bovenaan dit topic (de titel dus) mag ook wel eens aangepast en bijgeschaafd worden..!  O0

Ach, slechts vier fouten.
Herman van der Meer

Bart van Hoogstraten

Citaat van: HPM op juni 08, 2012, 20:24:03 PM
Citaat van: frankmeer op juni 08, 2012, 16:06:05 PM
De tekst bovenaan dit topic (de titel dus) mag ook wel eens aangepast en bijgeschaafd worden..!  O0

Ach, slechts vier fouten.

Ik tel er maar drie! (Of reken je de spatie tussen het uitroepteken en het einde van de zin ook als vaud?)
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

HPM

Citaat van: Bart van Hoogstraten op juni 08, 2012, 20:54:43 PM
Citaat van: HPM op juni 08, 2012, 20:24:03 PM
Citaat van: frankmeer op juni 08, 2012, 16:06:05 PM
De tekst bovenaan dit topic (de titel dus) mag ook wel eens aangepast en bijgeschaafd worden..!  O0

Ach, slechts vier fouten.

Ik tel er maar drie! (Of reken je de spatie tussen het uitroepteken en het einde van de zin ook als vaud?)

Ja. Maar er zijn natuurlijk maar twee echte taalfouten.
Herman van der Meer

martenboonstra

taal-,typ-,styl- en grammaticale spellingsfouten raken op de achtergrond indien de boodschap helder is en niet op een onjuiste wijze kan worden geïnterpreteerd. In de tekst zijn er zeven fouten te vinden. Maakt dat uit? Wat zal deze member over de reacties van de door haar aangemaakte topic wel niet denken? Is dit het nieuwe forum voor www.onzetaal.nl?

HPM

Citaat van: martenboonstra op juni 08, 2012, 23:07:23 PM
taal-,typ-,styl- en grammaticale spellingsfouten raken op de achtergrond indien de boodschap helder is en niet op een onjuiste wijze kan worden geïnterpreteerd. In de tekst zijn er zeven fouten te vinden. Maakt dat uit? Wat zal deze member over de reacties van de door haar aangemaakte topic wel niet denken? Is dit het nieuwe forum voor www.onzetaal.nl?

Maar toch nog maar even 7 fouten melden he?.
Als je alle op dit forum gemaakte fouten zou willen signaleren zou je er een dagtaak aan hebben. Mijn oog struikelt er wel vaak over maar over het algemen zie ik geen reden om er woorden aan vuil te maken. Gelukkig is dit forum niet alleen maar toegankelijk voor foutloze schrijvers.

Herman van der Meer

Bart van Hoogstraten

Het toontje van de boodschap zal wel meer meespelen dan de tijd die het de vrijwilligers kost om het 't een en ander te doorgronden... denk ik zo...  :rolleyes:

"ik heb er 3 foto's bij gedaan en ik heb duidelijk gevraagd dat ik graag van een professional even naar wil kijken".
"ik heb nog steeds niks gehoord".
"ik wil gewoon graag duidelijkheid".
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

la2re

maar het is niet zo bedoelt hoor.... ik heb de vraag als een netten vraag bedoelt.

maar het is al opgelost.
iedereen bedankt.

met vriendelijke groet,
Larse Claessens (student opleiding: bos en natuur beheer )