Hoofdmenu

ObsMapp in het buitenland

Gestart door SlechtValk, mei 03, 2012, 23:23:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

SlechtValk

Beste Allemaal,

Als ik waarnemingen in het buitenland invoer met ObsMapp moet ik dan een account voor observado hebben of kan ik die via mijn account van waarneming.nl gewoon indienen?

Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

marcel123

Ik neem aan dat je met je waarneming.nl account nu al in kan loggoen op Observado...en als jij dat kan waarom PObsma niet?

SlechtValk

Citaat van: optilete op mei 04, 2012, 00:23:05 AM
Ik neem aan dat je met je waarneming.nl account nu al in kan loggoen op Observado...en als jij dat kan waarom PObsma niet?

Dank je voor je reactie en inderdaad ik kan met mijn waarneming.nl account ook op observado inloggen, dit wist ik nog niet, ik was nog in de veronderstelling dat het afzonderlijke databases waren...

Ik ga er dan dus ook vanuit dat eventuele buitenlandse waarnemingen op de goede plaats terecht komen.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Alex Kwak

Ik weet niet waar je heen gaat, maar zorg er eventueel voor dat je de soortenlijst ook van observado download. Anders mis je veel soorten.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Citaat van: Alex Kwak op mei 04, 2012, 08:32:35 AM
Ik weet niet waar je heen gaat, maar zorg er eventueel voor dat je de soortenlijst ook van observado download. Anders mis je veel soorten.

Haha ik weet het ook nog niet (en vermoedelijk ga ik in de nabije toekomst ook nog niet...) maar ik moest er ineens aan denken (onder andere omdat een kennis van mij wel naar het buitenland ging).

En bedankt voor de tip over het downloaden van de goede soortenlijst.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.