Spinnengids MJ Roberts

Gestart door jwj1976, september 14, 2010, 00:32:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

jwj1976

Beste,

Ik heb geprobeerd om een kopie van genoemd boek te bemachtigen. Helaas wordt het al 12 jaar niet meer gedrukt en heb ik 2ehands ook nog geen succes gehad.
Bij een vraag aan de uitgeverij, geven zij aan het boek eventueel te herdrukken, mits voldoende animo.

Vandaar dat ik me afvroeg of er nog hier nog veel liefhebbers zouden zijn voor een herdruk.

mvg Wim
Groeten Wim

Tim Asbreuk

Ik heb wel belangstelling (liefst Nederlandstalig).
Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

Iolaire

Hai,

Ik heb een paar jaar terug eenzelfde vraag bij de uitgever neergelegd. Hun antwoord was toen dat ze geen herdruk overwogen omdat er te weinig geïnteresseerden zouden zijn. Ze zijn dus inmiddels al dichterbij een herdruk dan destijds!  :duim:   Het is een goed boek dus zeker een herdruk waard. Ik zou zelfs een tweede exemplaar in kast willen hebben, just in case... Ik ben derhalve zeker liefhebber van een herdruk!
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

spinnenvrouw

Ik lust ook wel een tweede exemplaar.
Uitgevers zouden zo langzamerhand iets moeten doen met 'printing on demand', dit soort boeken leent zich daar bij uitstek voor.
Jacomijn Prinsen

Traveler

Ik heb ook belangstelling.

Met vriendelijke groet,

Rutger

Thijs Fijen

Ik weet dat er belangstelling is in de jeugdbonden (NJN en JNM) voor circa 30 mensen!?!

De JBU zou er zo 50 in willen slaan verwacht ik! (om die dus te verkopen in de bonden)
Thijs Fijen

Auratus

Is nu dus de vraag: Wat is voldoende animo? Ik wil er zelf ook wel een.
Groet,

Jan

rapunzel

Citaat van: Auratus op september 22, 2010, 08:48:34 AM
Is nu dus de vraag: Wat is voldoende animo? Ik wil er zelf ook wel een.

Ik ook.
Koos Ballintijn
Koos Ballintijn

jwj1976

@Auratus

Yep, dat is mijn vraag nu ook. Als ik ze terug mail met de mededeling: Er zijn zeker nog 10 andere liefhebbers....
zullen niet meteen naar de persen rennen, ben ik bang.

Ik zal eens mailen hoe ze dit soort "animo" meten.
Groeten Wim

Iolaire

Ik denk dat het animo wel wat hoger ligt... dit zo lezend:

Citaat van: Thijs Fijen op september 21, 2010, 13:10:17 PM
Ik weet dat er belangstelling is in de jeugdbonden (NJN en JNM) voor circa 30 mensen!?!

De JBU zou er zo 50 in willen slaan verwacht ik! (om die dus te verkopen in de bonden)
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

jwj1976

Oh, dat zijn zeker interessante getallen. Ik heb ondertussen ook een uiterst vriendelijke mail richting Tirion geschreven met wat vragen over animo, oplages, mogelijkheid tot voorintekening en zeker niet onbelangrijk voor sommigen; overwegen ze een herdruk of een herziene druk.

Als ik daar antwoord op krijg, laat ik het zeker even weten hier.
Bedankt in ieder geval voor jullie reacties.

Wim
Groeten Wim

Auratus

Wim,

Er is inmiddels een tijdje overheen gegaan, heb je nog een reactie ontvangen van de uitgever? Anders zal ik toch eens op zoek moeten naar een redelijk alternatief...
Groet,

Jan

Tim Asbreuk

Ik lees nu mijn reactie weer in dit topic, ik ben inmiddels voorzien.


Dus in ieder geval blijven zoeken.
Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

Auratus

Tim,

Heb jij nog een Nederlandse versie kunnen bemachtigen, of heb je een Engelstalige versie. De Engelse versie is namelijk nog wel verkrijgbaar..
Groet,

Jan

Tim Asbreuk

Met vriendelijke groet,
Tim Asbreuk

Frank van de Putte

Groetjes,

Frank van de Putte

jwj1976

Helaas heb ik geen reactie van de uitgever meer mogen ontvangen.
En de 2e hands versie op bol.com was reeds verkocht.

Dan ga ik toch maar voor de engelstalige versie die nog te verkrijgen is op amazon.com. En zet ik er zelf de nederlandse namen wel bij.

Bedankt voor de reacties in ieder geval.

Wim
Groeten Wim

Thijs Fijen

Er stond er gisteren nog 1 in de Slegte te Utrecht (Oude Gracht) voor ik dacht 20 euro.. Zag er zo goed als nieuw uit
Thijs Fijen

jwj1976

Bedankt voor de tip Thijs, eens kijken of hij er nog ligt vandaag.
Groeten Wim


jwj1976

Bedankt voor de tips, ik zal kijken of er nog 1 te bemachtigen valt.

mvg Wim
Groeten Wim