Smartphone vraag

Gestart door Botervlieg, januari 12, 2012, 19:57:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

Botervlieg

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een htc telefoon. Ik heb gezien dat daar ook een adobe reader op staat.

Is het mogelijk dat ik zelf een pdf op mijn mobiel zet, die ik dan met die reader kan lezen? Of is die reader daar niet voor?

Heeft iemand enig idee wáár ik die pdf dan precies op het schijfje moet zetten om te zorgen dat de reader hem vind?
Ik heb er een keer een pdf op gezet, maar kon die via de reader niet openen/bekijken.

Help  :-\

Groetjes, Marleen

Bart van Hoogstraten

Wat voor "reader" heb je precies? (Als het Acrobat is moet het kunnen).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Botervlieg

Hoi Bart,

Ik heb het programma geopend om te kijken of het idd Acrobat is. Nu verschenen er ineens pdf documenten in beeld.
Dat heb ik in al die keren proberen nog niet eerder gezien. Dan bleef het deel van het scherm waar nu de pdf's staan leeg.

Of het Acrobat is, staat nergens, maar het icoontje is wel zoals hier dus volgens mij is het em gewoon.

Nu de pdf's wel ineens in beeld verschijnen ga ik even kijken of het lukt als ik een pdf op het kaartje zet, of die dan ook in beeld verschijnt.

Ik laat het je nog even weten.

Groetjes, Marleen

Botervlieg

Het is gelukt!  ;D

Snap er geen bal van waarom 'ie het eerst niet deed en nu wel, maargoed.
Hij doet het, dat is het belangrijkst!