Maandopdracht foto oktober: "Roofvogels en Uilen"

Gestart door Vincent Hart, oktober 12, 2011, 06:18:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

Theovanv

Theo van Veenendaal

GijsB

Citaat van: Vincent Hart op november 17, 2011, 23:41:07 PM
Zoals Jarinka al zegt, het is een stimulans om vaker mee te doen, en hoe meer deelnemers (er vaker meedoen), hoe beter natuurlijk!

Oh, en er is verder trouwens ook niet over te onderhandelen, het was een mededeling ...  >:D

En ik maar denken dat er geen dictators meer zijn in Nederland  :o


Gijs

Jarinka

Groeten, Jarinka Heijink

Theovanv

Volgens mij moet ik nog een onderwerp voor de decemberopdracht bedenken, laten we nu maar vogels in een stedelijke omgeving doen, die lag al een tijdje op de stapel voor de koude maanden, geloof ik ;)
Theo van Veenendaal

Bart van Hoogstraten

#64
Waarom eens een keer niet 1 vogelsoort? Bijvoorbeeld de Grauwe Gans? (uit protest tegen de nieuwe natuurwet [waarin de Grauwe Gans vogelvrij is verklaard]). Wie weet de schoonheid van de Grauwe Gans te vangen?
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Vincent Sanders

Gr,
Vincent Sanders

Botervlieg

Of vogels met een bepaalde kleur in het kleed? (bijv groen? of wit)

Of op een bepaalde plek? (In water, in de lucht, op/aan wintervoeder, in/op/bij nestkast)

Of met bepaald gedrag? (slapend, zwemmend, vliegend)

Een paar ideetjes....

Groetjes, Marleen


Theovanv

Leuke ideeen idd!! Maar ik vind het voor december wel leuk om vogels in stedelijke omgeving te doen. Vogels in de sneeuw lijkt me ook leuk, maar is wat lastig te voorspellen ;)
Theo van Veenendaal

Vincent Hart

Zullen we het bij Theo's idee houden? Een 'dorpse omgeving' lijkt me ook prima, voor de niet-stedelingen onder ons ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Theovanv

Citaat van: Vincent Hart op december 05, 2011, 19:37:41 PM
Zullen we het bij Theo's idee houden? Een 'dorpse omgeving' lijkt me ook prima, voor de niet-stedelingen onder ons ;)
Haha, of (semi-)urbaan ;)
Theo van Veenendaal